הרבה הורים חוששים מאוד לטוס עם תינוקות ופעוטות. החשש מובן לגמרי: הילדים יכולים לפחד בעצמם מהחוויה, להשתעמם, להיות חסרי סבלנות, לסבול מלחץ באוזניים, לבכות ולצרוח ולגרום לכם להצטער על כך שעליתם איתם על הטיסה או שבכלל נולדתם. זה ממש לא חייב להיות ככה, ויש ילדים שנהנים מהשהייה במטוס ומהמראות המרהיבים שם למטה, כשהם בין שמיים וארץ. אבל אם אתם לפני טיסה ראשונה עם הילד/ים או רוצים לבוא מוכנים מראש לטיסה הבאה, כדאי שתמשיכו לקרוא.

תעלומה חיה: מומחה חשף את כל מה שהוא יודע על משולש ברמודה
ללא ביטויי חיבה: הברכה הקרירה של אופירה אסייג לבעלה

דייל בשם קווין שיתף את עוקביו בטיקטוק במספר טיפים שיכולים לסייע להורים לצלוח את הטיסה עם הזאטוטים. הדייל פרסם סרטון תחת המשתמש @ichbinvin והסביר שתינוקות בוכים הם חלק מהחיים.

"הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לקבל את העובדה שהתינוק שלכם עלול לבכות במטוס", אמר. "אמרתי את זה בעבר, הדבר היחיד שמעצבן יותר מילד צורח ובוכה במטוס, זה מישהו שלא מפסיק להתלונן על ילד צורח ובוכה במטוס".

"שמעתי את זה כל כך הרבה פעמים, שאני באמת חירש לתינוקות בוכים ואני מרגיש שאנשים שנמצאים הרבה במטוסים כנראה מרגישים אותו דבר", הוסיף.

על פי הטיקטוקר, הגעה מוקדמת לשדה התעופה היא מפתח למניעת לחץ לפני הטיסה עבור הילדים. ככה ההורים רגועים, עושים את הצ'ק-אין בניחותא ולא משדרים בעצמם לחץ לקטנים.

אין ספק שדברים מוכרים ואהובים יכולים לעזור ולהעניק תחושה של ביטחון וגם תעסוקה לילדים. בובה, שמיכה, חפץ כלשהו שהילד קשור אליו או משחק שהוא אוהב יכולים להקנות תחושה של בית ולסייע להורים. "הייתי מביא חטיפים שהילדים רגילים אליהם מהבית ומים", ציין הדייל.

נחיתה יכולה להיות רגע מפחיד ומלחיץ עבור חלק מהילדים. לדברי קווין, האכלת ילדים במהלך הנחיתה היא אידיאלית מכיוון ש"הבליעה תעזור לאוזניים שלהם להיפתח, אם הן נסתמו. הרבה ילדים צורחים ובוכים במטוס כי האוזניים שלהם כואבות".

"כל עוד הם לא רצים במעברים של המטוס ומפוררים קרקרים על השטיח אני באמת לא חושב שתהיה לכם בעיה", סיכם הדייל.

מספר משתמשים הציעו שיטות משלהם: אחד אמר שהוא לא נותן לילד שלו לישון לפני הטיסה כדי שהוא יתעייף ויישן במטוס, אחר אמר שהוא נותן לבנו למצוץ סוכריה על מקל בזמן ההמראה ובנחיתה.

@ichbinvin Replying to @kiley and lily ♬ original sound - keVin