לאיש השמן ביותר בבריטניה ניתנה "הזדמנות אחרונה" לרדת במשקל, לאחר שרופאיו הזהירו אותו כי זמנו הולך ואוזל. הוא פונה בעבר לבית החולים בעיר מגוריו באמצעות מנוף, מאחר וגודלו לא אפשר לפרמדיקים לפנותו דרך חדר המדרגות.

ג'ייסון הולטון ששוקל כ-317 ק"ג, קיבל המלצה לטפל בעצמו באמצעות זריקות אוזמפיק המסייעות לירידה במשקל, וזאת לאחר שטיפולים קודמים שעבר לא צלחו. מטופלים אחרים הראו ירידה של כ-15% ממשקל גופם כעבור שנה מאז תחילת הטיפול.

הולטון בן ה-33 גדול מכדי לנסוע לבית החולים ולכן הזריקות ינתנו לו בביתו בקמברלי. בראיון ל-The Sun הבריטי, הוא אמר: "הרופאים חושבים שהזריקות יעזרו לי אבל יש כמה סוגים והם צריכים לבדוק איזה מהם הכי יתאים למצבי. אמרתי להם שאין סיבה לנסות, אני גם ככה לא אחיה עוד הרבה. אני לא רוצה לפתח תקוות שווא כי שום דבר שניסיתי לא עבד עד כה".

הוא הוסיף: "אני יודע שהזמן שלי עומד להיגמר וזו אולי ההזדמנות האחרונה שלי לרדת במשקל ולהיות בריא יותר. רופאים רבים כבר אמרו לי שלא אעבור את גיל 40 אם אמשיך באותה השגרה".

בחודש אוקטובר 2020, הולטון סבל מכשל ריאתי והפרמדיקים נאלצו לפנותו אל בית החולים אך בשל גודלו, הם נזקקו למנוף מאחר והוא מתגורר בקומה השנייה בבניין דירות. הוא מקווה להחלים ולרדת במשקל.