ישנם סוגים רבים של אשליות אופטיות, כשחלקן מתעתעות במוח ואחרות חושפות היבטים נסתרים על האישיות שלכם. הציור הבא יכול לחשוף את סוג האדם שאתם, אך הכל תלוי במה שתראו בו קודם.

בתמונה ניתן לראות ראש של אדם, אך היו גם כמה גולשים שטענו כי ראו עכברוש. האשליה הזו - שצברה כמעט 60 אלף צפיות - שותפה על ידי חשבון ה-TikTok הוויראלי @psychologylove100 שצבר עד כה 356 אלף עוקבים ו-3.5 מיליון לייקים. הביטו במבחן וקבעו: מה ראיתם קודם?

@psychologylove100 What affects you most? #whatdoyouseefirst #personlatytest #psycologytest #illusionoptic #psycologytricks ♬ original sound - Psychologylove

העכברוש

"מה הדבר הראשון שאתם רואים במבחן האישיות הזה כשאתם מביטים בתמונה?", שאל יוצר התוכן. "אם הבחנתם קודם במכרסם, אתם חוששים מהשפלה ולעג. שני הדברים הללו הם הגרועים ביותר עבורכם ולעתים זה גוזל מכם את הביטחון העצמי ואת הערך שלכם כאדם", אמר אשף הפסיכולוגיה.

הוא המשיך: "אתם שואפים תמיד להיות עצמאיים ורק המחשבה על לבקש טובה ממישהו או הידיעה שאתם צריכים להיות תלויים בו, קשה מאוד עבורכם. בנוסף, אתם מפחדים לאבד שליטה על היבטים בחייכם אז אתם נוטים לדחות כל דעה או השפעה אחרת שנכפית עליכם. אתם משקיעים את הזמן שלכם בלהפוך כל חלום למציאות".

פנים של אדם

"מצד שני, אם הדבר הראשון שראיתם היה ראשו של איש, הפחד הגדול ביותר שלכם הוא להיות בודדים, ואתם דואגים להקיף את עצמכם באנשים. אתה מתייחסים לאחרים כאל סוג של ביטוח. אתם בדרך כלל מסתדרים נהדר בעצמכם אבל יש לכם צורך להרגיש שיש על מי לסמוך כשתצטרכו אותם. הבדידות משתקת אתכם".