נסיעה שגרתית במעלית בסין הפכה כמעט לקטלנית לאחר שמעלית לא תקינה צנחה לפתע בעוצמה והותירה שלושה נוסעים פצועים, כפי שניתן לראות בתיעוד שפורסם מוקדם יותר השבוע ברשתות החברתיות.

"הכל הסתובב לנו, כולנו נזרקנו באוויר והוטחנו בעוצמה על הרצפה, אחד על השני", סיפר לי, אחד מהפצועים שהיו על המעלית בזמן התקלה, ל-Newsflare. התקרית התרחשה ביום שבת, ה-26 באוגוסט בזמן שהוא ושני אנשים נוספים עלו למעלית בעיר צ'אנגשה שבמחוז הונאן, סין.

צפו בתיעוד:

לי, שגר בקומה ה-25 נזכר כי המעלית עצרה לפתע בזמן שעשתה את דרכה לקומת הכניסה. "היא נתקעה ולא זזה", הסביר הנוסע הפצוע שהוסיף כי כשהגיעה לקומה הרביעית, החלה המעלית להתנדנד מצד אל צד. בשלב זה, הדיירים המבולבלים החלו ללחוץ על כפתורים עבור קומות אחרות אך ללא הועיל.

ברגע אחד, האורות בלוח הבקרה כבו והמעלית צנחה "כמו מתקן שעשועים בלונה פארק". בסרטון המבהיל שנקלט במצלמות האבטחה שבמעלית, נראים כל השלושה באוויר כשאחד מהם פוגע בתקרה וצונח בעוצמה על הנוסעים האחרים.

מעלית (צילום: אינג אימג')
מעלית (צילום: אינג אימג')

כשהם חבולים ומבוהלים, יצרו הנוסעים קשר עם שירותי החירום ושלושתם פונו במצב יציב וכשהם סובלים מחבלות קלות וכמה שברים בצלעות, אל בית החולים המקומי בעיר. "אני לא רוצה לחשוב מה יכול היה לקרות אם היו באותו הזמן ילדים וזקנים במעלית", אמרה אשתו של אחד הנוסעים שנפצע בתקרית.

לדבריה, הדיירים דיווחו בעבר על בעיות במעלית הבניין, וחברת המעליות התחייבה לשלם את החשבון עבור כל ההוצאות הרפואיות שנבעו כתוצאה מהתאונה, כך לפי Newsflare.