אם אי פעם חלמתם שהשיער שלכם נושר, סביר להניח שהתעוררתם בבוקר בתחושה מבולבלת לגבי המשמעות האמיתית של החלום, לצד תחושת הקלה מכך שעדיין יש לכם שיער על הראש. חלומות הם לעתים קרובות מוזרים ויכולים להיות ייחודיים לאדם, אבל חלום על נשירת שיער הוא די נפוץ. אז מה זה אומר בעצם?

חייבים להודות: זה העוול הגדול שנעשה בגמר "רוקדים עם כוכבים" | ביקורת
כולם היו בהלם: גבר בטיסה חשף משהו שהנוסעים לא ציפו לו | צפו

לדברי מנתחת החלומות לורי לוונברג, לשיער שלכם יש משמעות רבה למוח החולם, מכיוון שהוא מייצג מחשבות, רעיונות ואמונות, שכן כל אלה נובטים מהראש בדיוק כמו השיער. לכן, כאשר אתם חולמים על אובדן שיער, זה יכול להיות סימן לכך שאתם משילים אמונות ישנות או שנגמרו לכם הרעיונות.

לוונברג הסבירה שחלום על נשירת שיער "יכול לסמן שאתם נמצאים בצומת דרכים שבו אתם צריכים לקבל החלטה, או שאתם אובדי עצות לגבי התמודדות עם מצב מסוים. בנסיבות מסוימות, זה יכול אפילו להיות אובדן אמון בעצמכם".

היא אמרה: "לעתים רחוקות יותר, כל מה שקורה עם השיער שלכם בחלום יכול להיות קשור למראה וגאווה. במקרה זה, אובדן השיער יעיד על אובדן ביטחון, חשש לאבד את המראה הטוב שלכם או אולי אפילו בושה".

נשירת שיער, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
נשירת שיער, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

עם זאת, על פי מנתחת חלומות אחרת בשם אדורה ווינקוויסט, לחלום על שיער נושר יכול לסמל גם "אובדן שליטה בחיים שלכם", וזה סימן שאתם בהחלט לא צריכים להתעלם ממנו, כי הוא יכול להתחיל להשפיע על הבריאות הנפשית שלכם.

המומחית מציעה לשאול את עצמכם אם קורה משהו בחיים שלכם שאתם מרגישים שאתם לא יכולים להפסיק, ואולי הוא הגורם לחלומות על נשירת השיער.

לדוגמה, ווינקוויסט אמרה שאם אישה חולמת שהשיער שלה נושר ולאחרונה נולד לה תינוק, יכול להיות שהחלומות שלה אומרים לה שהיא נאבקת עם ההרגשה שהיא איבדה את החופש שלה.