אין דבר כזה מערכת יחסים מושלמת, וסביר להניח שלכל אחד מבני הזוג יש כמה הרגלים שיכולים להרגיז את השני, בין אם זה ללעוס בקול רם, לשחק תמיד את הקורבן ולבלות שעות בשירותים או במקלחת. לא פעם אנשים מעדיפים שלא להעלות זאת בפני בן או בת הזוג אך במידה והדבר פוגע בהם, יש צורך להציף את הנושא.

אישה אנונימית הסבירה כי בעלה מבלה למעלה משעה בשירותים בכל יום בממוצע, ותיארה את ההרגל כ"מרגיז במיוחד", מכיוון שלדבריה, היא גילתה שכשהיא זקוקה לו, הוא מוצא הזדמנות לחמוק אל חדר הנוחיות.

למה גברים מבלים כל כך הרבה זמן בשירותים (צילום: אינג'אימג')
למה גברים מבלים כל כך הרבה זמן בשירותים (צילום: אינג'אימג')

היא פנתה אל קבוצת הפייסבוק Mumsnet כדי להבין האם זה קורה רק אצלה ושאלה האם היא נהגה בחוסר התחשבות כשהתעמתה עמו על כך. "בעלי הולך לשירותים בערך שש עד עשר פעמים ביום, ל-15 עד 30 דקות בכל פעם. זה פשוט מעצבן. בכל הזדמנות שאני מבקשת ממנו משהו או רוצה לשוחח על דבר מה, הוא בשירותים".

היא הוסיפה: "אני מניחה שהוא מתעסק בטלפון הנייד שלו שם, אבל בכנות - זה לא נחשב ליותר מדיי פעמים? אני מבינה שזה הרגל שהיה לו כל חייו אבל זה משגע אותי. ניסיתי לדבר אתו על זה והוא פשוט מכחיש את זה. אני מוטרדת מהעניין וזה כבר לא נראה לי הגיוני לחיות ככה".

שירותים (צילום: ingimage ASAP)
שירותים (צילום: ingimage ASAP)

בתגובות, גולשים רבים מצאו את עצמם מודאגים מהסיבה שהאיש מתנהג בצורה הזו, כשכמה הדגישו כי הוא "צריך לראות רופא", בעוד שאחרים הגיעו למסקנה שהוא "מסתיר משהו". מישהו כתב לה: "אם הוא עשה את זה כל חייו, את לא תצליחי לשנות את ההרגל הזה".

שנייה הגיבה: "בעלי לשעבר היה עושה את זה, לגמרי מגוחך. הוא טען שהוא לא מוכן לקבל טיפול עד שבסופו של דבר הבנתי שאני מבזבזת את הזמן שלי אתו. עגום". אישה נוספת כתבה: "העובדה שהוא מתחמק בכל פעם שאת צריכה אותו היא דגל אדום. לצערי חייתי עם מישהו כזה שנים. אל תעשי את אותן הטעויות שאני עשיתי".