על פי החשד, רייצ'ל גודיל בת ה-22 קיימה יחסי מין עם אחד מתלמידיה - קטין שהיה מתחת לגיל 16 - בכיתתה בבית הספר התיכון אוק קריק בוויסקונסין, ארה"ב. כעת, היא צפויה לעמוד בפני עונש של למעלה מ-40 שנות מאסר.

גודיל כפרה בהאשמות נגדה - תקיפה מינית מדרגה שנייה של קטין מתחת לגיל 16 ותקיפה מינית של תלמיד על ידי צוות בית הספר. בניסיון למנוע את חשיפת מעשייה מאחר והיא נחשבת לעובדת ציבור, הגישה בת ה-22 תביעה נגד בתיכון.

בדיון שנערך בעניינה בבית המשפט בעיר ביום ב-29 באוגוסט (שלישי), הוצג סרטון של המורה יחד עם התלמיד כשהאורות בכיתה כבויים. זאק קייס, אחד מהחוקרים בתיק, סיפר: "השניים תועדו ב-2 בדצמבר בכיתת הלימודים במשך למעלה משעה, כשהאורות נכבו והדלת ננעלה".

הקורבן, לכאורה, משפחתו וגודיל הכחישו כל פסול כאשר רואיינו בחודש ינואר השנה, אם עם זאת, ריאיון שנערך בחודש מאי עם הקטין שינה את כל התמונה. "לאורך כל שנת הלימודים הייתה ביניהם מערכת יחסית ידידותית מדי", אמר קייס ל-The Daily Star. "התלמיד הודה אז שקיים יחסי מין עם המורה בכיתה".

חקירה פנימית של בית הספר כללה צילומים של השניים מקיימים יחסי מין מלאים, בנוסף לרגעים נוספים שנתפסו בעדשות מצלמות האבטחה בבית הספר, בהם הם נראים קרובים מדי בשיעורי ספורט ובאירועים נוספים במוסד הלימודים. גודיל עלולה לעמוד בפני 40 שנות מאסר במידה ותורשע בתיק.