בסרטון ויראלי שצבר מעל 24.6 מיליון צפיות, אישה התעמתה עם בעלה שהיה אחראי לארגן את ארון הבגדים של הבת העתידית שלהם. אז מה הייתה הבעיה אתם שואלים? ובכן, מסתבר שהבעל תלה את בגד הגוף השחור של המותג skims, השייך לאשתו, לצד בגדיה של התינוקת.

בקליפ שהועלה לרשת החברתית TikTok, עמדה האם בכניסה לחדר הילדים כשהיא מצביעה על בגד הגוף השחור שבעלה תלה בארון הבגדים של בתם. "מה זה?" היא שאלה אותו תוך שהיא מנסה שלא לצחוק. האיש, שהיה נראה מבולבל באותם רגעים, הגן על מאמציו לסדר את ארון הבגדים לקראת לידת התינוקת ואמר: "סידרתי אותם לפי הצבע".

@quincieandzach i can’t believe he had my skims hung up with our babies clothes 😂😂💀 #couplecomedy #couple #couplegoals #skims #pregnant ♬ original sound - 🩷Quincie and Zach🩵

בשלב זה, האם לעתיד ניסתה להסביר לו את גודל הטעות, אך האיש עדיין לא הצליח להבין. היא הפנתה אותו להסתכל על החלק האחורי של בגד הגוף, שתפור בצורת חוטיני, והסבירה לו: "זה לא בגד של תינוקות!". הבעל, שנדהם מגודלו הזעיר של בגד הגוף, הבין סוף סוף את הטעות שלו. "את מתכוונת להיכנס לזה? זה נראה כמו בגד של ילד בן 12 חודשים!", אמר להגנתו.

הסרטון הפך לוויראלי במיוחד והיווה תזכורת משעשעת לכך שגם גברים יכולים להתנהג "כמו תינוקות" בכל מה שקשור לילדים. כמו כן, הוא גם נותן הצצה חיננית ליחסים בין בני זוג בזמן שהם מתכוננים להביא ילד לעולם.