אישה בשנות ה-30 לחייה הייתה זקוקה ללא מעט מוטיבציה וכוח רצון כדי לעמוד ביעד שלה לירידה במשקל, כששקלה 453 קילוגרמים והשילה 181 קילוגרמים, כך לפי הפרסומים. היא התמודדה עם לא מעט מכשולים במהלך המסע שלה, נאבקה בהתמכרות שלה לאוכל וכיום היא מסוגלת להתנייד על רגליה לאחר שהייתה זקוקה לכיסא גלגלים במשך שנים.

תמי סלטון בת ה-37, בילתה זמן רב בהשתתפות במפגשים טיפוליים במרכז לשיקום מהתמכרות למזון, במהלכם סבלה מבעיות רפואיות קשות. למשפחתה נאמר להתכונן לגרוע מכל לאחר שהובהלה לבית החולים בעקבות הפסקות בנשימתה. היא חוברה למכונת הנשמה ונותרה תחת תרדמת רפואית בהשגחה צמודה.

@sam_newz She has put in the work …. #tlctv #tammyslaton ♬ Love You So - The King Khan & BBQ Show

למרבה המזל, בסופו של דבר היא התאוששה וחזרה לגמילה. סטיב מילר, מגיש תוכנית הטלוויזיה הבריטית Fat Families, מאמין כי סלטון הייתה זקוקה להרבה כוחות נפשיים כדי להתגבר על הכישלונות הללו. מילר, מייסד התוכנית לירידה במשקל HypnoJab, אמר ל-The Mirror: "השלת קילוגרמים ברמה הזו דורשת מאמץ משמעותי - בעיקר בחשיבה".

הוא הוסיף: "תמי הייתה זקוקה להמון משמעת עצמית כדי להישאר במסלול". במסגרת המסע שלה, בת ה-37 עברה ניתוח בריאטרי שלפי המגיש, הליך זה אמור להיחשב ל"מוצא האחרון". לאחר הפרוצדורה הכירורגית, קיבלה סלטון את פניהם של אהוביה שהתאספו מחוץ למרכז ההרזיה כדי לחגוג את ההישג שלה.

בנוסף, הסביר מילר כי מסע כמו שעברה סלטון דורש ליווי ותמיכה צמודה מחברים קרובים, מבני משפחה וממדריכים מקצועיים. "העידוד של תמי ממשפחתה היה מדהים, שכן תמיכה מכל סוג היא חשובה. ירידה במשקל פירושה עלייה בביטחון העצמי ובבריאות".