גבר אלמוני בן 47 מצפון מערב האוקיינוס השקט, חשף את התקרית המסובכת שלו ושת אשתו בת ה-43 ובתם בת ה-21. לפי הפוסט, הוא ובת זוגו עשו את דרכם למשפחתו של האיש שמתגוררת בארה"ב. 

השלושה היו בדרכם לטיסת ההמשך שלהם, כשבדרך האישה התעקשה לעצור בסטארבקס כדי לקנות לעצמה כוס קפה - וזאת למרות שנותרו 15 דקות בלבד לעלייה למטוס. לדבריו, שדה התעופה היה עמוס במיוחד והתורים היו ארוכים מאוד, אך זה לא מנע ממנה להמשיך ולהתעקש - ואף לעמוד בתור הארוך לקנות קפה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הייתה לה אפשרות לקנות קפה ליד שער העלייה למטוס, אבל היא העדיפה סטארבקס (צילום: אינג'אימג')
הייתה לה אפשרות לקנות קפה ליד שער העלייה למטוס, אבל היא העדיפה סטארבקס (צילום: אינג'אימג')

"ליד שער העלייה היה דוכן קטן שמכר מאפים וקפה. שאלתי אותה אם להזמין לה אבל היא החליטה שהיא רוצה מסטארבקס", כתב בפוסט. "אמרתי לה שאנחנו לא נספיק. אין לנו זמן. היא הצהירה שיש זמן ושאם לא אבוא איתה היא תלך לבד. היא הייתה נחושה והלכה בקצב מהיר ואמרה שהיא תזדרז".

"15 הדקות עברו והיא לא ענתה לי לטלפון. חייגתי שוב ושוב, שלוש פעמים. לבסוף, בשיחה הרביעית היא ענתה ואמרה לי שהיא בדרך, שהיה תור ארוך ושהיא נאלצה להמתין. אמרתי לה שכולם עלו למטוס ושהיא חייבת להזדרז", הסביר בן ה-47.

המתין כ-15 דקות (צילום: אינג'אימג')
המתין כ-15 דקות (צילום: אינג'אימג')

הוא שיתף כי הדיילת הודיעה לו שהיא סוגרת את שער העלייה והוא ביקש ממנה להמתין רק כמה רגעים אך היא לא הסכימה. "אז עליתי למטוס", הוא סיכם. עם עלייתו, אשתו התקשרה אליו אך כבר היה מאוחר מדי. היא הפצירה בו לרדת מהמטוס ולחזור להיות איתה אך הוא הסביר כי זה לא הוגן מצדה לעשות זאת. "אמרתי לך שאין לנו זמן והלכת בכל זאת", ציטט את עצמו. "אמרתי לה לקנות לעצמה כרטיס לטיסה הבאה ושאפגוש אותה שם".

לדבריו, בעקבות התקרית אשתו לא דיברה אתו כמה ימים, אך בעוד שהוא בטוח בעצמו ובהתנהלותו בסיטואציה, גולשים רבים חלקו עליו וטענו כי לא משנה מה "אתה לא יכול להשאיר בן משפחה מאחור במדינה זרה, זה לא תקין".

לבסוף האיש המריא בלי אשתו (צילום: אינג'אימג')
לבסוף האיש המריא בלי אשתו (צילום: אינג'אימג')