תמונה של חשבונית ממסעדה הפכה לוויראלית במיוחד, כשבכותרתה נטען כי אישה אחת התרגזה במיוחד על אחת מהמלצריות שעובדות במקום, לאחר שזו קראה לבעלה "מותק" - ולא הסכימה להשאיר לה טיפ.

הצילום ששותף, הציג חשבון בסך 32.76 דולר, כשליד השורה שבה יש לכתוב את סכום הטיפ אותו מעונין הסועד לתת לעובד - נכתב אותו הסכום בדיוק: 32.76 דולר, בצירוף המילים "אל תקראי לבעלי מותק".

''אל תקראי לבעלי מותק'', מלצרית, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
''אל תקראי לבעלי מותק'', מלצרית, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

גולשי הרשתות החברתיות נותרו זועמים מההערה של הלקוחה, והגנו על המלצרית. "הגיע הזמן לבטל את הטיפים ולשלם למלצרים משכורת ראויה. מלצרים לא צריכים להיות בני ערובה של מטומטמים כמו האישה הזו", כתב אחד מהגולשים. אחר כתב: "יש כאלה שהמילה 'מותק' היא חלק מאוצר המילים שלהם והם אומרים את זה לכולם. בעלך לא מיוחד גברתי". משתמש נוסף הגיב: "לא פלא שמלצרים לא מחזיקים מעמד במקומות עבודה. נמאס להם לספוג הערות כאלה".

מוקדם יותר החודש פורסם כי זוג שסעד במסעדה אחרת, הזמין חשבון והמלצר שאל אותם בנימוס האם הם מעוניינים לפצל את החשבון ולשלם בנפרד. כתוצאה מכך, כתב לו האיש על הקבלה: "לא מגיע לך טיפ כי זה היה גס מאוד מצדך לשאול את אשתי ואותי אם אנחנו רוצים לשלם בנפרד".