הפנסיונרית איריס ג'ונס בת ה-83 מבריטניה התחתנה עם מוחמד איברהים בן ה-37, יליד מצרים, כמה חודשים אחרי שהכירו בפייסבוק בשנת 2019. לאחר ש"התאהבו" למרות הפער של 46 שנה ביניהם, החליטו להינשא זה לזו כשנה לאחר מכן, כך לפי הדיווחים ב-The Sun הבריטי.

עם זאת, סיפור האהבה שלהם הסתיים וכעת ג'ונס חשפה כי איברהים ביקש ממנה סכומי כסף לאורך כל ארבע שנות מערכת היחסים ביניהם, למרות שגורמים רשמיים בשגרירות בריטניה הפצירו בה "לא לתת לו כל כסף". במהלך ביקורה הראשון במצרים בו פגשה לראשונה את בן ה-37, ג'ונס טענה שהיא נתנה לו 18,826 דולר במזומן.

הזוג, איריס ג'ונס ומוחמד אחמד איברהים (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג, איריס ג'ונס ומוחמד אחמד איברהים (צילום: רשתות חברתיות)

"היו לי בערך 50,204 דולר בחשבון הבנק שלי ונתתי את כרטיס האשראי שלי למוחמד, והוא בזבז כ-32 דולר מדי יום", אמרה. "הוא שילם על הוצאות מחייה, אוכל בחוץ, ירח דבר בשארם א-שייח' ובאופן כללי נהנה מאיכות חיים טובה יותר מאז".

עם החזרה לבריטניה, גילתה הפנסיונרית שבן זוגה משך מחשבונה 25,098 דולר נוספים וזאת לאחר שביקש ממנה 9,000 דולר. "נותרו בחשבוני 11,295.45 דולר מתוך 50,202", סיפרה. "למוחמד מעולם לא הייתה עבודה וכלל לא היה לו כסף. נהגתי לומר לאנשים שחלקנו הוצאות אבל אני שילמתי בעצם על הכל. הוא נצלן ואנוכי".

''לא מתגעגעת אליו'', ג'ונס ואיברהים בימים טובים יותר (צילום: מתוך פייסבוק)
''לא מתגעגעת אליו'', ג'ונס ואיברהים בימים טובים יותר (צילום: מתוך פייסבוק)

בנובמבר 2021, איברהים השיג אשרת שהייה למשך שנתיים בבריטניה ובחלוף הזמן כל כספה אזל, כך דיווח ה-The Sun. "החלטתי לעשות לזה סוף ואמרתי לו: "אין יותר כסף. אם אני אמות מחר אין לי אפילו מספיק בשביל לקבור את עצמי".

היא סיפרה: "זו הייתה אחת ההחלטות הקשות ביותר כי האהבה שלי למוחמד הייתה אמיתית אבל הייתי חייבת לשים לזה סוף". ג'ונס אמרה כי היא אינה מתגעגעת לבעלה לשעבר ממנו נפרדה. איברהים לעומת זאת, סירב להתבטא בפומבי בעניין הפרידה.