אישה בשנות ה-70 לחייה חשפה את סודות האנטי אייג'ינג שלה לפיהם ניתן להיראות צעירה ב-20 שנה. בסרטון שהועלה לרשת החברתית TikTok וצבר למעלה מ-30,000 לייקים, היא חשפה את שלושת השיטות שלה למראה צעיר.

אחייניתה של בת ב-70, שמפרסמת סרטונים תחת השם @thirtywaves, אמרה: "הכירו את דודה שלי, היא בת 70 והיא הולכת לספר לכם על שלושת הסודות העיקריים שלה נגד הזדקנות העור. פשוטים ונכונים".

@thirtywaves Simple but it works?! 🤷🏼‍♀️ #skincareroutine #antiaging #antiagingskincare #antiagingtips #lifeadvice #youngerself #fyp #youngerme #foryou ♬ She Share Story (for Vlog) - 山口夕依

היא הסבירה: "הטיפ הראשון הוא לעולם לא למתוח ולשפשף את העור. תחשבו על נעלי עור ישנות, אם תמתחו אותן הן יתקמטו. תמיד לנגב את עור הפנים בטפיחות ולא לשפשף את העיניים עם מגבונים להסרת איפור".

הטיפ השני שלה היה לשטוף פנים רק פעם ביום. בת ה-70 שיתפה: "אני שוטפת את הפנים שלי רק בלילה ואני נעזרת בקצות האצבעות שלי בעדינות רבה ומתיזה מים ואז מייבשת בטפיחות עם מגבת". אחייניתה הוסיפה כי שטיפת יתר מונעת מהשמנים הטבעיים שהם המפתח למניעת קמטים - להגן על העור.

שוטפת פנים רק בלילה (צילום: אינג'אימג')
שוטפת פנים רק בלילה (צילום: אינג'אימג')

הטיפ השלישי והאחרון הוא "להשתמש ברטינול". האישה הסבירה לגולשים: "ניתן לקבל משחת רטינול במרשם רופא והמשחה זולה מאוד. אני מורחת אותה על המצח והלחיים, על הצוואר והחזה, מסביב לשפתיים ובצידי העיניים". בנוסף, היא המליצה גם לשמור על פרופורציות בכל הקשור למזון ומשקאות.

הגולשים החמיאו לבת ה-70 מאוד על המראה שלה, וטענו כי היא אכן נראית 20 שנה פחות מגילה. "פנומנלית!", כתבה גולשת אחת. שני הגיב: "לא הייתי מאמין שאת בת 70. מקסימום 50".