ברים בקאבוס באי קורפו שביוון, נבדקו על ידי רשויות המס של המדינה לאחר שסוכניה חשדו כי בעלי העסקים מעלימים הכנסות ומוכרים אלכוהול ממוחזר. הפשיטה בוצעה על ידי מבקרי מס ומכס של הרשות ביום רביעי ה-30 באוגוסט ועד יום שישי, ה-1 בספטמבר.

הצוותים גילו כי 26 בתי עסק לא הנפיקו לפחות 40,578 קבלות בשווי מצטבר של 286,782 דולר. אך מה שהטריד אותם עוד יותר, היה כשגילו כי שבעה מתוך שאר בתי העסק הגישו משקאות אלכוהול ממוחזרים לאחר ששמונה דגימות שנלקחו מהברים נשלחו לבדיקה במעבדה לכימיה כללית של המדינה.

קורפו, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
קורפו, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

מקומיים הסבירו כי המלצרים והברמנים שעובדים במקומות הללו, אוספים שאריות של משקאות שנותרו בכוסות של הלקוחות ושומרים אותם במכלים ומגישים אותם שוב ללקוחות אחרים בתור צ'ייסרים. בתי עסק אלו נסגרו למשך 48 שעות ונקנסו.

הפשיטה הגיעה לאחר שהרשויות המקומיות פתחו בחקירה בעקבות מותו של תייר צעיר שמת לאחר שהוגש לו ככל הנראה אלכוהול "נגוע" באזור. בנוסף, צעירה בריטית בת 22 נמצאה מתה ברחובות קאבוס ביום שישי לפנות בוקר. נטען כי היא נהרגה כתוצאה מפציעת ראש קשה שנגרמה מנפילה אך קצין הרפואה הראשי של קורפו, יאניס אייווטידיס אמר ל-The Sun כי היא הדיפה ריח של אלכוהול ותהה כיצד מתה "שעות ספורות בלבד מרגע שהגיעה למקום".