אוליבר, טרנסג'נדר שנולד במדינת אינדיאנה האמריקאית, חשף כי יש לו פטיש מיני "לרצות לאכול אנשים" - אך הוא הדגיש כי לא מדובר בקניבליזם. הוא הסביר כי בעיניו "לרצות לצרוך אדם אחר זו אירוטיקה בשלמותה".

עוד הוא טען כי מדובר בסך הכל בסגנון סוריאליסטי של אנימה מנגה מאשר סרט אימה קודר כמו "שתיקת הכבשים". הוא אמר: "אני עסוק בזה מאז שהייתי בן חמש, אני יודע שזו רק פנטזיה... זה לא אפשרי פיזית".

כשהוא מדבר על לאכול אדם, הוא מסביר למה בדיוק הוא מתכוון: "לא לצורה הקניבליסטית כמו בישול ולעיסה, הדבר הזה מעורר בי בחילה רק מלחשוב עליו. אני מתכוון לדרך אחרת, כמו מערכון מצויר של תום וג'רי - פשוט לבלוע אדם בשלמותו למרות שאני יודע שזה רק בראש שלי". הוא חשף כי הוא מודע לעובדה שמדובר בסטייה חריגה ולא נורמלית. "אני יודע שאני מוזר ואני הרבה פעמים צוחק על זה כי זה מטופש".

לצד הפטיש הלא רגיל של אוליבר, הוא חשף גם כי הוא סובל מהפרעת אכילה נדירה. לדבריו, יש לו רשימת בעיות הכוללות "הפרעת דחק פוסט-טראומטית מורכבת, הפרעת חרדה כללית, הפרעת פאניקה, הפרעות קשב וריכוז, דיכאון מז'ורי והפרעת אכילה שאינה מוכרת עדיין".

הוא הסביר: "אני באמת עושה כל שביכולתי כדי להוכיח, לא רק לעצמי אלא גם לעולם, שהפרעת אישיות גבולית היא לא גזר דין מוות. אפשר להתאושש מזה", סיכם.