הולכים אחר החלומות שלהם: גבר ואישה שמנהלים זוגיות צמודה ומתוקשרת ברשתות החברתיות כבר למעלה משנה, הולכים נגד הזרם ומתעלמים מכל רעשי הרקע ומתגובות השנאה ברחבי האינטרנט. לאחרונה, נראה כי הם משכו קצת יותר מדי תשומת לב וספגו לא מעט שנאה ברשת.

בסרטון שהועלה לאחרונה ל-TikTok, נראית בת הזוג, שריל בת ה-63 בסט ורוד-סגול המורכב ממכנסונים קצרצרים ומחולצת בטן תוך שהיא טוענת כי היא נהנית ללבוש מה שגורם לה להרגיש טוב עם עצמה. אך למרות שהיו כמה ששיבחו את הביטחון העצמי שלה, אחרים פחות התרשמו מכך.

@oliver6060 #CapCut ♬ original sound - Queen cheryl 👸

"זה הולך ונהיה יותר גרוע", כתב גולש אחד. שני הגיב: "את כבר לא בת 18 אם לא שמת לב". שלישי הוסיף: "את מבוגרת מדי בשביל להתלבש ככה", ועוד. בן זוגה בן ה-26, קוראן, חשף בעבר כי הוא ושריל מתכננים להביא לעולם ילד דרך אם פונדקאית אך העניינים השתבשו בדרך.

בחודש אפריל השנה, הם גילו כי למרות ששילמו כ-7,000 דולר לאם הפונדקאית, היא לא עמדה בתנאים והפרה, לכאורה, את החוזה שנחתם ביניהם בכך שקיימה יחסי מין לא מוגנים עם בן זוגה בזמן טיפולי ההפרייה. "אנחנו שבורים לגמרי", סיפרו בזמנו בריאיון לעיתון הבריטי The Sun.

@oliver6060 When you walk like a queen all things fall into place #CapCutVelocity #สปีดสโลว์ #สโลว์สมูท ♬ original sound - Queen cheryl 👸

למרות הכישלון, השניים טענו כי הם לא מתכוונים לוותר וכי הם ימשיכו לרדוף אחר החלום שלהם, אך זה לא מנע מהגולשים להמשיך ולנזוף בהם. "אם להיות כנה", כתב אדם אחד: "להביא ילד ולהשאיר אותו בלי אימא כי היא תמות כשהוא יהיה מאוד צעיר, עדיף כבר מלכתחילה לא להביא אותו לעולם".

אחר ציין: "הילד שתביאו יצטרך לסעוד את אימא שלו כשהוא יהיה בן 15 בלבד. איזו ילדות תהיה לו? כמה זמן הוא כבר יזכה לבלות לצידה?". עם זאת, היו כמה גולשים שיצאו להגנתם של השניים: "עזבו את מה שאחרים אומרים ותעשו רק מה שגורם לכם להיות מאושרים".