צעיר בן 21 חשף כי אחותו למחצה מצד אביו נוטה לפרסם סרטונים סקסיים בפלטפורמה החברתית אונליפאנס. היא בת 26 ולדבריו הם גדלו יחד אך הופרדו כשאביו ואימה נפרדו ומאז נותק ביניהם הקשר עד שלפני כמה שנים הצליחו להתקשר שוב באמצעות הרשתות החברתיות.

עוד הוא טען כי כעת היא גרה בעירו ויוצא להם להיפגש לעתים קרובות, וכי היא יותר "חברה" עבורו מאשר "אחות". הוא סיפר: "תמיד הרגשתי ממש בנוח בסביבתה, אנחנו צוחקים מאותם הדברים והיא גם מאוד יפה".

נשיקה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
נשיקה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

לפני כמה חודשים לדבריו, אחד מחבריו אמר לו שהוא צריך לספר לו דבר מה. "התברר שהוא מצא את אחותי באתר אונליפאנס וחשב שאני צריך לדעת מזה", אמר. "הייתי מוטרד בהתחלה אבל אז החלטתי לצפות בסרטונים שלה כשאני לבד".

הוא הוסיף: "מצאתי את עצמי נהנה מהצילומים שלה וזה מאוד הדליק אותי, זה גרם לי להרגיש בלבול ואשמה. ידעתי שזה לא בסדר אבל זה הרגיש לי כל כך נכון". בפעם הבאה שראה אותה, סיפר בן ה-21 שהתנהג בצורה מוזרה ומאחר והיא שאלה מדוע הוא מתנהג כך, הוא התוודה בפניה על שראה את הסרטונים שלה.

אתר אונליפאנס (צילום: רויטרס)
אתר אונליפאנס (צילום: רויטרס)

"היא הסמיקה ושאלה אם אני חושב שהיא מגעילה, כשאמרתי לה 'לא, לגמרי לא', היא חיבקה אותי. החיבוק נמשך קצת יותר מדי זמן ושנינו הרגשנו את הכימיה המדהימה הזו". שניות לאחר מכן, לדבריו, הם התנשקו בלהט. "שנינו התרחקו זה מזו והתנצלנו מיד, אבל מאז אני לא מפסיק לחשוב עליה. אני צופה בסרטונים שלה בכל ערב ומענג את עצמי".

הוא חשף את סיפורו בעילום שם ושאל מה עליו לעשות מעכשיו. הוא נענה: "מדובר בגילוי עריות, זה מחוץ לחוק במדינות מסוימות ואם מישהו יגלה, אתה עלול לעמוד לדין. כאשר אחים אינם גדלים יחד, הם יכולים לחוות תופעה שנקראת 'משיכה מינית גנטית' וזה מה שקרה כאן. זו לא אשמתך ואתה לא אמור להרגיש רע, אבל אתה חייב להימנע מלאפשר לזה לקרות שוב. ודא שאתה לא לבד כשאתה נפגש איתה עד שהרגשות ביניכם יגוועו", נכתב בתגובה.