בני הזוג עם פער הגילים שעלו לכותרות בעבר לאחר שדנו באופן שלא מבייש סרט פורנו על חיי המין שלהם, נפרדו לאחר שנתיים של נישואים. איריס ג'ונס בת ה-83 מבריטניה, החלה לצאת עם מוחמד איברהים בן ה-37 ממצרים לאחר שהכירו בפייסבוק בשנת 2019 והשניים החליטו להתחתן כשנה לאחר מכן.

פתחה הכל: בת ה-83 שהתחתנה עם בן 37 חשפה את האמת עליו - "נצלן ואנוכי"

אולם, למרבה הצער, סיפור האהבה שבו נסיך מצרים קיבל אשרת שהייה בבריטניה - הגיעה לקיצה בתחילת החודש שעבר. מאז, הפנסיונרית המשיכה הלאה ואימצה לחיקה חתול, וטענה כי היא "לא מתגעגעת למוחמד בכלל".

אבל כעת, לאחר שבת ה-83 "פתחה הכל" וחשפה כי האקס הצעיר לקח ממנה סכומי כסף - הוא מגיב וטוען כי היא התייחסה אליו כאל "עבד מין". כשהגיב לראשונה בראיון ל-The Sun, אמר כי השתמשה בו למין ו"הרסה את שמו הטוב". הוא התעקש כי הוא היה מאוהב בפנסיונרית והכחיש את הטענות שהוא היה מעוניין רק בכספה.

"התייחסתי לאיריס כמו למלכה אבל היא השתמשה בי כעבד מין. אהבתי אותה והיא שברה לי את הלב", אמר בראיון. הוא התעקש שהיא הטילה עליו "חוקים קטנוניים" גם לאחר שחזר הביתה ממשמרות של 14 שעות כמאבטח ברשת מרכולים מקומית.

הוא הסביר: "היא תמיד אמרה לי 'אני הבעלים שלך, אתה העבד שלי' ורצתה שאשכח את העבר שלי ואת המשפחה שלי במצרים. לא היה אכפת לי מהכסף וזה לא נכון שמעולם לא הייתה לי עבודה. עבדתי בכל המזרח התיכון כמפקח ריתוך בתחנות כוח, בכווית ובערב הסעודית. הייתה לי משכורת טובה. אם הייתי רוצה כסף הייתי מתחתן עם אישה עשירה ולא עם איריס. היו לי הרבה הצעות מנשים עשירות אבל זה לא מה שאני מחפש".

כזכור, לפני כשבוע, חשפה איריס כי זמן קצר לאחר שהכירה את איברהים, רוב הכסף שהיה ברשותה נגמר. "היו לי בערך 50,204 דולר בחשבון הבנק שלי ונתתי את כרטיס האשראי שלי למוחמד, והוא בזבז כ-32 דולר מדי יום", אמרה. "הוא שילם על הוצאות מחייה, אוכל בחוץ, ירח דבר בשארם א-שייח' ובאופן כללי נהנה מאיכות חיים טובה יותר מאז".

התאהבו למרות פער של 46 שנה ביניהם אך הזוגיות לא צלחה, ג'ונס ואיברהים (צילום: מתוך פייסבוק)
התאהבו למרות פער של 46 שנה ביניהם אך הזוגיות לא צלחה, ג'ונס ואיברהים (צילום: מתוך פייסבוק)

בנובמבר 2021, איברהים השיג אשרת שהייה למשך שנתיים בבריטניה ובחלוף הזמן כל כספה אזל, כך דיווח ה-The Sun. "החלטתי לעשות לזה סוף ואמרתי לו: "אין יותר כסף. אם אני אמות מחר אין לי אפילו מספיק בשביל לקבור את עצמי". היא סיפרה: "זו הייתה אחת ההחלטות הקשות ביותר כי האהבה שלי למוחמד הייתה אמיתית אבל הייתי חייבת לשים לזה סוף".