בני הזוג הזועמים סיפרו כי הם ישבו במחלקת העסקים לצד נוסע הזקוק לכלב המעניק לו תמיכה רגשית "והכלב לא הפסיק להפליץ ולנחור בגובה של 30,000 רגל באוויר". בראיון ל-Stuff, ג'יל אמרה: "שמעתי צליל נחירה, חשבתי שזה רטט מאחד ממכשירי הנייד שלנו ואז הבחנתי בכלב והבנתי שהוא נוחר".
לדבריהם, הם היו מעוניינים לעבור למקום הושבה אחר אך היה מקום רק במחלקת התיירים. "הסירחון היה בלתי נסבל, הכלב תפס את את כל מרווח הרגליים שהיה לנו ולא הייתה אפשרות שישב במעבר מאחר והדבר הפריע לנוסעים האחרים, הוא הפליץ ללא הרף ולא יכולנו לנשום".