ורן וג'יל פרס מוולינגטון, תובעים את חברת התעופה סינגפור איירליינס בגלל שכלב שהיה על המטוס עמם, הפליץ לכאורה במשך כל הטיסה - מפריז לסינגפור. הזוג הגיש תביעה נגד החברה לאחר שלטענתם טיסתם הארוכה נהרסה.

בני הזוג הזועמים סיפרו כי הם ישבו במחלקת העסקים לצד נוסע הזקוק לכלב המעניק לו תמיכה רגשית "והכלב לא הפסיק להפליץ ולנחור בגובה של 30,000 רגל באוויר". בראיון ל-Stuff, ג'יל אמרה: "שמעתי צליל נחירה, חשבתי שזה רטט מאחד ממכשירי הנייד שלנו ואז הבחנתי בכלב והבנתי שהוא נוחר".

הכלב הפליץ כל הטיסה - הנוסעים דרשו פיצוי, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
הכלב הפליץ כל הטיסה - הנוסעים דרשו פיצוי, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

לדבריהם, הם היו מעוניינים לעבור למקום הושבה אחר אך היה מקום רק במחלקת התיירים. "הסירחון היה בלתי נסבל, הכלב תפס את את כל מרווח הרגליים שהיה לנו ולא הייתה אפשרות שישב במעבר מאחר והדבר הפריע לנוסעים האחרים, הוא הפליץ ללא הרף ולא יכולנו לנשום".

מטוס, טיסה. אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
מטוס, טיסה. אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

אחרי שהגישו מספר תלונות, ג'יל טענה שהפיצוי היחיד שהוצע להם היה שוברי נסיעה בשווי 95 יורו, שלדבריה אינם מספיקים לאור אי הנוחות שנגרמה להם. דובר סינגפור איירליינס אמר בתגובה: "חברת התעופה שלנו משתדלת להודיע לנוסעים שייתכן והם ייאלצו לשבת ליד כלב במהלך הטיסה. המקרה ייבדק ויטופל". בנוסף, חברת התעופה עדכנה לאחרונה את תנאי השירות שלה עבור כלבי סיוע, ואסרה על נסיעה של בעלי חיים בתאי הנוסעים.