שלישיית ההתרחשויות החריגות במזרח התיכון החלה עם לידתה של הפרה האדומה הראשונה מזה 2000 שנה בישראל - בעל חיים שנקשר בנצרות וביהדות ל"אחרית הימים". לאחר ההכרזה על לידתה, דווח כי דגים וצמחים ממלאים את בולעני ים המלח - למרות הסביבה המלוחה שאינה מאפשרת לחיים והתקיים בתוכה.

שלישיית האירועים הושלמה כאשר דווח כי נחש החליק החוצה מבין אבני הכותל המערבי והפתיע את המתפללים. חלק מהחוקרים סבורים כי שלושת המקרים הללו יכולים להוות סימן לכך ש"נבואת ביאת המשיח תתגשם בקרוב", כך פורסם ב-The Mirror.

הפרה האדומה הגיעה לעולם בשנת 2018, מה שעורר את חששותיהם של מאמינים. לפי היהדות, נאמר כי לידתה והקרבתה של פרה אדומה קודמים לבניית בית המקדש השלישי בירושלים. ביהדות האורתודוקסית, בנייתו מחדש של בית המקדש החדש אמורה להגיע לפני ביאת המשיח היהודי.

הפרה עברה "בדיקה מקיפה" כדי לקבוע האם היא "נטולת פגמים", ורבנים מומחים אישרו כי בעל החיים הנו "מועמד בר-קיימא לפרה האדומה המקראית". אם אירוע זה לא היה מוזר מספיק, דווח כי נמצאו, לכאורה, דגים בים המלח באזור שבו תכולת המלח במים גבוהה ולא מאפשר לחיים להתקיים בתוכה. ים המלח מתהדר בכ-37% מלח - פי 10 יותר מכמות המלח באוקיינוס. יחזקאל, כומר ונביא מהברית החדשה, חזה כי ים המלח "יכיל בתוכו חיים בעת אחרית הימים".

ים המלח (צילום: מילה אביב, פלאש 90)
ים המלח (צילום: מילה אביב, פלאש 90)

לסיום סדרת האירועים המוזרים, דווח ב-The Times of Israel כי לפני מספר שנים נחש תועד זוחל החוצה מקיר הכותל והדהים את המתפללים שהיו במקום. סרטי וידאו שפרסמה הקרן למורשת הכותל הציגו את הזוחל יוצא מחור בקיר הכותל ומבריח יונה - מה שלפי ספר בראשית מצביע על "זמנים מסוכנים".