קאלי הייקס בת ה-26, הודתה שנפגשה עם תלמיד בן 17 בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע לצורך קיום יחסי מין בבית קברות באזור. היא נעצרה לאחר שנודע למשטרה על הקשר הבלתי חוקי ובחקירתה היא הודתה בשתי עבירות של התעללות מינית בקטין.

הייקס, מנברסקה, ארה"ב, שיחזרה את האירועים וחשפה כיצד בחלק מהמקרים הייתה מתגנבת לביתו של המתבגר כדי לקיים אתו יחסים באישון לילה. כך דיווח משרד השריף של מחוז וויין. במסמכים שהוצגו בבית המשפט נטען כי היא הייתה נפגשת עם בן ה-17 בין פעמיים לשלוש בשבוע.

עוד נחשף כי בין ה-23 בינואר ל-25 בפברואר השנה, אותר מכתב בחדר השינה של הקטין אשר נשלח מבת ה-26 - למרות שנדרש ממנה שלא ליצור עימו קשר. הייקס התפטרה מתפקידה כמורה למדעים וכספרנית בתיכון ווינסייד מיד עם תחילת חקירת המשטרה, כך דיווח ה-The Sioux City Journal.

הסגן שקיבל את התלונה מגורם אנונימי, טען כי ב-12 בינואר שני כלי רכב נצפו עוזבים את אזור בית העלמין ווינסייד. מכוניתו של הצעיר נעצרה ולפי הדיווחים הוא אמר לשוטרים כי ביקר בבית הקברות עם "חברה בשם קאלי". גם מספר הרישוי של המכונית השנייה נרשם במערכת, שהתברר מאוחר יותר כי הוא רשום על שמה של הייקס.

נגזרו עליה שתי שנות מאסר (צילום: שאטרסטוק)
נגזרו עליה שתי שנות מאסר (צילום: שאטרסטוק)

אחותו של הקורבן - שהבחינה בבת ה-26 נכנסת לביתם בלילות - סיפרה למשטרה כי זו נהגה להגיע אליהם כשלוש פעמים בשבוע, בנוסף להודעות טקסט שסיפקה המבססות את טענותיה. ביום רביעי (ה-6 בספטמבר) נכלאה הייקס לשנתיים. היא תהיה זכאית להגיש בקשה לשחרור על תנאי לאחר השנה הראשונה והיא תירשם כעבריינית מין.