הם יכולים לדבר שעות על גבי שעות. מסמול טוק ועד שיחות ארוכות וחופרות, יש אנשים שיכולים לדבר כל היום, כל יום, ולא להתעייף. אלה חמשת המזלות שמדברים הכי הרבה ולעתים אפילו יותר מדי. האם אתם ביניהם?

הסכמה מפתיעה: מדוע כספית ומגל יצאו נגד אהרן ברק?
ללא בושה: עוברי אורח בזזו סחורה ממשאית לאחר תאונה קטלנית

תאומים: עבור בני מזל תאומים, דיבור שווה נשימה. הם פשוט לא יודעים איך להפסיק. בני מזל תאומים הינם תקשורתיים ובעלי כושר ביטוי גבוה, הם גם מאוד אמפתיים וזה אומר שממש נעים להם לדבר.

טלה: לבני מזל זה אין פילטר בכלל. הם פשוט יגידו מה שהם רוצים מתי שהם רוצים. בני מזל טלה הם אימפולסיביים, יחלקו את מה שהם חושבים ולא ישמרו לעצמם. זה יכול להפוך את השיחה איתם למעט מאתגרת, אבל לפחות הם תמיד יהיו כנים.

קשת: נלהב הוא שמו האמצעי של בן מזל קשת. הם יכולים לדבר שעות על גבי שעות על הנושאים האהובים עליהם. כשאתם מתחילים לדבר עם בני מזל קשת על נושא מסוים, הם לא יפסיקו לדבר. הם אוהבים ללמוד ולחלוק את הידע שלהם עם אחרים.

אריה: בני מזל אריה אוהבים להתהדר וזה מה שהם עושים במהלך שיחות. הם אוהבים לספר סיפורים ובהחלט ישתמשו בהרבה תנועות ידיים בזמן שהם מדברים. למרות שבני מזל אריה בהחלט יאפשרו לכם לומר את דברכם, תצטרכו לחכות לתורכם עד שהם יסיימו לדבר.

דלי: אם אתם זקוקים לעובדות אקראיות, פיסות מידע מהנות ומעניינות או סיפורים נהדרים על אירועים היסטוריים, מזל דלי הוא הפרטנר המושלם לשיחה עבורכם. אבל זה גם אומר שלפעמים הם לא יוכלו להפסיק לדבר, יש להם יותר מדי לשתף.