ד"ר סרמלה סנדר, המנתחת הפלסטית של בוורלי הילס, חשפה שיטה פשוטה שבעזרתה נוכל לגרום לבוטוקס להחזיק זמן רב יותר. בסרטון TikTok שצבר למעלה מ-17,000 צפיות, סנדר הסבירה מה עליכם לעשות.

"אם אתם רוצים להאריך את ההשפעות של הבוטוקס, שקלו לקחת תוסף אבץ", אמרה הד"ר בקליפ. "ישנו מחקר שמראה כי נטילת אבץ יכולה להאריך את משך ההשפעה של הבוטוקס. 15 מ"ג ביום אמורים להספיק".

@drsarmelasunder The third one may surprise you #botox #tiktokdoc #experttips #hacks #drsarmelasunder ♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral - WZ Beat

עוד היא סיפרה ל-The Post Monday כי כמה מהמחקרים הראו שעל ידי נטילת אבץ, הבוטוקס עשוי להחזיק מעמד בין 20% ל-30% יותר. אך עם זאת, היא ציינה כי התוצאות יכולות להשתנות מאדם לאדם.

בוטוקס - או בשמו המקורי "בוטולינום טוקסין" - הוא חומר שמוזרק ומשתק באופן זמני את השרירים בפנים, כך לפי Mayo Clinic. בדרך כלל, החומר מחזיק בין שלושה לארבעה חודשים בלבד. "ישנם מטופלים שהחומר מחזיק אצלם רק כמה שבועות והם אינם מעוניינים להגדיל את מינון ההזרקות, ולכן, הם החלו ליטול אבץ ויש חלק שטוענים שזה עובד להם מצוין", אמרה סנדר.

הזרקת בוטוקס (צילום: אינג אימג')
הזרקת בוטוקס (צילום: אינג אימג')

בסרטון המשך, הסבירה הד"ר כיצד משפיע האבץ בשמירה על תוצאות הזרקת הבוטוקס, והדגישה כי המינרל יוצר אינטראקציה עם חלבון מסוים שנמצא בנוזל הקוסמטי. "בעיקרון, אבץ חשוב לפעילות של מרכיב בחלבון הבוטוקס. הוא ממלא תפקיד ומשפיע על האופן שבו הרעלן נקשר למטרה שלו זמן קצר יחסית לאחר הזרקתו".

לדבריה: "ככל שהחיבור של החלבון חזק יותר, כך הבוטוקס והשפעותיו המנטרלות קמטים נמשכות זמן רב יותר. חשוב להתחיל ליטול תוסף אבץ לפני התור להזרקה", ציינה סנדר.