גילוין של שתי "גופות שאינן אנושיות" הנחשבות לבנות 1,000 שנים, עשויה להיות העדות המשכנעת ביותר עד כה לכך שחייזרים אכן קיימים. הקונגרס של מקסיקו הציג את שתי גופות החייזרים, לכאורה, ולהן ידיים ורגליים עם שלוש אצבעות בארונות זכוכית כדי שכולם יוכלו לראות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

לפי המומחים, ההערכה היא שהעב"מים הם בני 1,000 שנים לפחות, ובדו"ח רשמי נטען כי שתי הדגימות אותרו בעיר קוסקו שבפרו, לפני שהובאו לבירת מקסיקו. סרטון של מה שכונה "חייזרים" שהוצגו בקונגרס הפך מאז לוויראלי ברשתות החברתיות והותיר מיליוני גולשים עם סימני שאלה בראשם.

צפו בתיעוד:

האירוע החריג כונה "UFO hearing" ונערך בשיתוף עם מדענים והעיתונאי והאפולוג המקסיקני ג'יימה מאוסן. כל אלה חקרו את הממצאים במשך עשרות שנים. רבים, כולל ריאן גרייבס, מנכ"ל Americans for Safe Aerospace וטייס לשעבר של הצי האמריקני, השתתפו גם הם.

תחת שבועה בפני ממשלת מקסיקו ובכירים מארה"ב, מאוסן אמר כי שתי הגופות נבדקו לאחרונה באוניברסיטה הלאומית האוטונומית של מקסיקו (UNAM), ובמהלך הניתוח, החוקרים הצליחו לצייר עדות DNA באמצעות תיארוך פחמן רדיואקטיבי.

"הדגימות הללו אינן חלק מהאבולוציה של כדור הארץ", אמר. "היצורים האלה לא אותרו מתחת להריסות עב"מים אלא במכרות דיאטומים (סלעים) ומאובנים", הסביר למשתתפים באירוע. למרות שהדיון נערך בקונגרס של מקסיקו - מה שאמור לאפשר לנו לתת בו אמון מסוים - יש לציין שמאוסן כבר נקשר בעבר לטענות מופרכות בנושא חייזרים.