שרת המשרד לאיכות הסביבה של מצרים, יסמין פואד, הודיע אתמול (רביעי) על השבתה של אחד מחופי דהב - העיר המפורסמת בים האדום בדרום סיני - לאחר שאישה שאינה מקומית הותקפה על ידי כריש.

בעוד שהמשרד לא מסר פרטים מדויקים לגבי מיקום האירוע או היקף פציעתה של האישה, אושר כי היא קיבלה טיפול מידי וכי מצבה יציב כעת. הידיעה על מתקפת הכריש התפשטה ברשתות החברתיות כאשר תמונות וסרטונים של התקרית הציגו את הנופשים בורחים בפחד מהאזור.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

כרישים (צילום: ingimage ASAP)
כרישים (צילום: ingimage ASAP)

לפי הדיווחים, התקרית התרחשה בחוף לגונה של דהב, שם הקורבן איבדה, לכאורה, את זרועה השמאלית בעקבות נשיכת הכריש. פואד אישרה כי ההחלטה לסגירת החוף התקבלה מול מחוז דרום סיני, והיא הנחתה את שמורת הטבע של העיר להקים ועדה דחופה להערכת מצב ולקביעת נהלים נגד תקיפות כרישים.

במעקב אחר מצבה של הקורבן, גורמי רפואה במדינה דיווחו כי ניתן לה סיוע מידי והיא התאוששה. דוברות המשרד לאיכות הסביבה לא קבעה לכמה זמן ייסגר החוף מאחר והנושא עדיין נמצא תחת חקירה.

חופי דהב, מצרים (צילום: אינג'אימג')
חופי דהב, מצרים (צילום: אינג'אימג')

באמצע חודש אוגוסט, חופי דהב נסגרו לרחצה למשך 24 שעות לאחר שסרטון של כריש שוחה קרוב לקו החוף של הטיילת הפך לוויראלי. החופים נפתחו מחדש לרחצה לאחר שהרשויות קבעו כי האזור בטוח. התקרית התרחשה שלושה חודשים בלבד לאחר שתקיפת כריש בעיר הורגהאדה שבמצרים, גבתה את חייו של תייר רוסי בן 24.