פרופסור רוסי ליחסים בינלאומיים, טען טענה נועזת במהלך ריאיון לערוץ היוטיוב של האופוזיציה הרוסית, שם הוא אמר: "לוולדימיר פוטין יש כפיל מכיוון שהוא חולה סופני. הוא לא נראה בפומבי מאז תחילת 2022".

כעת, ולרי סולובי לקח את טענותיו צעד אחד קדימה ואמר כי נשיא רוסיה עומד למות "בקרוב מאוד". הפרופסור אמר: "ברגע שפוטין ימות, אנו נדע על כך תוך כמה שעות. יש יותר מדיי גורמים שמעוניינים במידע זה - הן ברוסיה והן מחוצה לה". בנוסף, הוא ציין: "זה יקרה לפני סוף הסתיו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום: Sputnik/Vladimir Smirnov/Pool)
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום: Sputnik/Vladimir Smirnov/Pool)

השמועות על בריאותו ההולכת ומדרדרת של פוטין רודפות אותו מאז שהורה לראשונה לכוחותיו לפלוש לאוקראינה בחודש פברואר 2022. למרות שנטען כי הוא חולה בסרטן או בפרקינסון, הקרמלין הגיב בכל פעם שהנשיא "בריא ומרגיש מצוין".

מוקדם יותר השבוע, דמיטרי סלוסר, מנתח פלסטי מאוקראינה אמר בראיון לרשת הטלוויזיה הטורקית Kanal 24: "הטענה שלפוטין יש כפיל הרגישה כמו תיאוריית קונספירציה עד לפני שנה או שנתיים. כעת אין אדם שמטיל בכך ספק".

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין (צילום:  Sputnik/Ilya Pitalyov/Pool )
נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין (צילום: Sputnik/Ilya Pitalyov/Pool )

הוא הפנה את תשומת הלב לאופן שבו נראה נשיא רוסיה לעתים קרובות כשזרועו השמאלית או הימנית רפויה. "אספתי כמה סרטונים, אחד מטהראן ביולי 2022, בו ניתן להבחין כי זרועו הימנית קהה".