לשחקנית ולכוכבת ה"סופרנוס" דראה דה-מתאו לא אכפת מה חושבים על ההחלטה שלה להצטרף ל-OnlyFans. "אני יודעת שכמה אנשים אמרו כמה דברים מגעילים על כך שהצטרפתי ל-OnlyFans. אבל בבית רואים שאמא לוחמת שלא מקבלת תבוסה", אמרה דה מתאו לפוקס ניוז. 

השחקנית בת ה-51 הצטרפה לאתר בחודש שעבר וגובה 15 דולר לחודש. "חשבתי, 'בסדר, אז כולם בתחתונים באינסטגרם ואני לא עושה את זה, אבל אני יכול לעשות את זה ולקבל על זה תשלום'. ... אני לא יודע למה לא חשבתי על זה מוקדם יותר", הוסיפה דה מתאו. "אני מניחה שאפשר לומר שהייתי ילדה רעה כי לא פעלתי לפי הכללים לפני כמה שנים", הוסיפה.

דראה דה-מתאו (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)
דראה דה-מתאו (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)

דה-מתאו ידועה בעיקר בזכות תפקידה בתור אדריאנה לה סרבה בסדרת הדרמה של HBO, "הסופרנוס" שעליה קיבלה את פרס אמי לבידור בפריים טיים לשחקנית משנה בסדרת דרמה (2004). תפקידים בולטים נוספים כוללים את ג'ינה טריביאני בסדרה "ג'ואי" (2004–2006), וונדי קייס בסדרה "ילדי האנרכיה" (2008–2014), אנג'י בולן (אנ') בסדרה "עקרות בית נואשות" (2009–2010), והבלשית טס נזריו בסדרה "גוונים של כחול" (2016–2018).

OnlyFans הוא שירות מנויים שבו  יוצרי תוכן יכולים להרוויח כסף ממשתמשים המנויים לתוכן שלהם. האתר פופולרי בענף הפורנוגרפיה ומאפשר ליוצרי תוכן לקבל מימון ישירות מהמעריצים שלהם על בסיס חודשי כמו גם על טיפים ותכונת שלם וצפה.