חיי נישואים יכולים להיות נפלאים אך זה דורש גם הרבה מאוד הסכמות ופשרות. אז תארו לעצמכם איך זה לחיות עם שבעה בני זוג, במקום עם אחד. עבור הגבר הבא זו המציאות, שכן הוא התחתן עם שבע נשים באותו היום - והצהיר כי הוא מעוניין בבנות זוג נוספות.

המוסלמי האדוק חביב נסיקוננה בן ה-43, התחתן עם שבע נשותיו - כולל שתי אחיות, בטקס שנמשך שעות בעיר נמסנג'רה שבאוגנדה. יום החתונה החל בשעה 8:00 בבוקר עם צי של טנדרים שהובילו כל כלה לסלון הכלות כדי להתכונן לקראת הטקס.

ביום הגדול, כל כלה לבשה שמלה לבנה והתחתנה בטקס מסורתי. האירוע התקיים ב-10 בספטמבר ומהטקסים, האורחים הועברו לקבלת הפנים בביתו של החתן בלימוזינות וב-30 אופנועי אאוטריידר, כך לפי התקשורת המקומית.

כל שבע הכלות גם בילו את ליל הכלולות שלהן בביתו של נסיקוננה. הוא הסביר: "התאהבתי בהן בנפרד והחלטתי להתחתן עם כולן בבת אחת כדי ליצור משפחה אחת גדולה ומאושרת. אני עדיין צעיר ובעתיד הקרוב אני מתכנן להרחיב את המשפחה עם נשים נוספות".

אביו של החתן, עבדול סמקולה, אמר לתקשורת המקומית כי משפחתם נוהגת כבר שנים לנהל אורח חיים פוליגמי, מאחר ופוליגמיה נחשבת לחוקית באוגנדה. "לסבא שלי היו שש נשים ולאבי המנוח היו חמש נשים. לי בעצמי יש ארבע נשים שגרות יחד בבית אחד".