האם הכלב שלכם רודף לפעמים אחרי הזנב שלו? למרות שזה אולי נראה חמוד, שובב ומצחיק, זה יכול להצביע על בעיה אם זה קורה לעתים קרובות.

הכלה חזרה בה: מה גרם לזוג להתגרש 3 דקות אחרי שהתחתן?
"הייתי ילדה רעה": כוכבת ה"סופרנוס" שוברת את OnlyFans

כל הטורפים עושים את אותו הדבר - רודפים אחרי הזנב שלהם. בדרך זו, הם יכולים ללמוד כיצד לתפוס טרף כדי להכין את עצמם לדבר האמיתי. גורים נוטים לרדוף הרבה אחרי הזנב שלהם בששת החודשים הראשונים לחייהם. לאחר מכן, הם לא יצטרכו לעשות זאת יותר כי הם יוכלו לצוד.

לדברי קלאודיה וינקה, ביולוגית התנהגותית מאוניברסיטת "אוטרכט" שבהולנד, ייתכן שמשהו לא בסדר עם הכלב שלכם אם הוא ממשיך לרדוף אחרי הזנב שלו. "אם הכלב שלכם עדיין רודף אחרי הזנב שלו אחרי חצי שנה או פתאום מתחיל לרדוף אחרי הזנב שוב בגיל מבוגר, זה יכול להצביע על בעיה. אם זה קורה פעם או פעמיים, זו יכולה להיות פשוט התנהגות שובבה, אבל אם זה קורה לעתים קרובות יותר, משהו עלול להיות לא בסדר".

וינקה אומרת שישנם שלושה הסברים אפשריים להתנהגות של הכלב שלכם: הוא יכול להיות משועמם כי הוא לא מקבל מספיק תשומת לב, מרחב או אפשרות לרוץ ולפרוק אנרגיה, או שהוא לחוץ ומתוח מסיבה כלשהי או שהזנב או הישבן שלו כואבים או מגרדים ולכן הוא מנסה להגיע אליהם. כדי להסיר חשש מומלץ לקחת את הכלב לבדיקה אצל הווטרינר.