איריס ג'ונס מבריטניה, שהייתה בת 80 כשפגשה את מוחמד איברהים בן ה-34 ממצרים, חשפה כי מערכת היחסים ביניהם נכשלה ובחודש יוני היא גירשה את המאהב הצעיר שלה מהבית לאחר שתי שנות נישואים.

פתחה הכל: בת ה-83 שהתחתנה עם בן 37 חשפה את האמת עליו - "נצלן ואנוכי"
בן ה-37 מגיב לטענותיה של האקסית בת ה-83: "הייתי עבד המין שלה"

לאחרונה, אחרי שחשפה לא מעט פרטים בדבר הפרידה, היא סיפרה בראיון לרשת הבריטית The Mirror כי היא דרשה ממשרד הפנים במדינה לדחות את חידוש הוויזה של איברהים (בן 37 כיום) ולגרש אותו מהמדינה. כל זאת בטענה שהוא מסרב להחזיר לה 25,000 ליש"ט שהלוותה לו. 

האקס הצעיר לעומת זאת, מכחיש את דבריה של ג'ונס, כיום בת 83. מביתה בווסטון-סופר-מארה, סומרסט, היא סיפרה: "אני מרגישה מחוללת וטיפשה. חשבתי שזה לעולם לא יקרה לי אבל זה קרה. בבנק הזהירו אותי, משטרת ההגירה הזהירה אותי, המשפחה והחברים הזהירו אותי אבל לא הקשבתי. הייתי עיוורת מאהבה".

היא הוסיפה: "לא מגיע לו לקבל ויזה לבריטניה אחרי איך שהוא התייחס אליי. אני חוששת שהוא עלול לעשות את אותו הדבר למישהי אחרת". דפי חשבון אותם הציגה ג'ונס ל-The Mirror, הראו כי היא העבירה לאיברהים כספים בסכום כולל של יותר מ-25,000 ליש"ט מאז שזה הגיע לבריטניה בשנת 2021.

הזוג, איריס ג'ונס ומוחמד אחמד איברהים (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג, איריס ג'ונס ומוחמד אחמד איברהים (צילום: רשתות חברתיות)

"אני יודעת שכדי שמשרד הפנים יגרש אותו מהמדינה, אני חייבת להתגרש ממנו אבל קל להגיד את זה וקשה לעשות את זה. אני מרגישה מרוסקת, כל הכסף שלי אצלו", אמרה בת ה-83. חוקי משרד הפנים של בריטניה קובעים כי אם ויזה של אדם זר מבוססת על מערכת יחסים עם אזרח מקומי, על האזרח להצהיר כי הם התגרשו או נפרדו.

ג'ונס - אם לשני בנים, בארן בן ה-56 וסטיב בן ה-57 - חשפה כי היחסים בינה לבין בן ה-37 החלו להחמיר כאשר החלו לשוחח עימה על צוואתה. היא סיפרה כי כשהכירה את איברהים בפייסבוק ביוני 2019, הוא הרעיף עליה מחמאות. "חשבתי שזו אהבת אמת, כשפגשתי אותו לראשונה הייתי מאוהבת בו".


בת ה-83 טסה לקהיר כדי לפגוש את האיש בפעם הראשונה בנובמבר 2020 - כששמלת כלה מונחת במזוודה שלה. בסופו של דבר, השניים התחתנו אך ג'ונס שמרה על כך בסוד משני בניה, וזאת לאחר שהבטיחה להם כי היא תתרחק מאיברהים ולא תחדש אתו את הקשר.