תוכן מטריד: פיוטר ג'ירסיק בן ה-54 ופאולינה ג'ירסיק בת ה-20 נעצרו לאחר ששרידיהם של שלושה תינוקות אותרו במרתף ביתם. כעת הם עומדים בפני מאסר עולם בגין רצח וגילוי עריות. שרידי העוללים התגלו בקברים רדודים כשהם עטופים בשקיות ניילון בנכס בכפר צ'רניקי, צפון פולין.

מריוש דושינסקי מהפרקליטות המחוזית, אמר: "בת ה-20 הואשמה בשתי עבירות רצח ובקיום יחסי עריות עם אביה. האיש הואשם בשלוש עבירות רצח, בגילוי עריות עם בתו בת ה-20 ובגילוי עריות עם בת נוספת". 

לדבריו, שניים מהתינוקות שנרצחו הגיעו לעולם כתוצאה ממערכת היחסים של בן ה-54 עם בתו בת ה-20 - שהתנהלה, לכאורה, בהסכמה בעוד שהתינוק השלישי נולד כתוצאה ממערכת היחסים שניהל עם בת אחרת - אותה הכריח לקיים עימו יחסי מין. התובעים הוסיפו כי שניהם חשודים בהריגת התינוק השלישי.

לאחר שעבר לכפר לפני כ-15 שנה, פיוטר נותר לגדל את ילדיו לבדו אחרי שאשתו מתה. אחד מהמקומיים סיפר לעיתון Super Express: "האב נשאר לבד עם הילדים והגדולים עזבו כבר את הבית. פיוטר תמיד עשה רושם טוב, הוא היה לוקח את ילדיו לטיולים או ליער כדי לקטוף פטריות, הם היו נראים אנשים רגילים לגמרי".

שניהם עומדים בפני מאסר עולם (צילום: envato)
שניהם עומדים בפני מאסר עולם (צילום: envato)

אחת הקולגות של פאולינה חשדה שהיא בהריון לאחר שזו החלה ללבוש בגדים גדולים ורפויים. כעבור תקופה, בת ה-20 לקחה חופשה בת שלושה שבועות מהעבודה אך חזרה כשבוע לאחר מכן. "כולנו ניחשנו שהיא בהריון, וכשהיא חזרה מהחופשה מיד ניתן היה לראות שהיא רזה יותר וחלשה, וכל פעם ששאלנו על הילד היא הכחישה", סיפר חבר לעבודה.

מקומית אחרת סיפרה לעיתון Fakt: "היא ואבא שלה חיו כמו זוג, היא הייתה קוראת לו בשמו הפרטי והם נהגו להסתובב כשהם אוחזים ידיים. הוא גילח את ראשה כדי שגברים אחרים לא יסתכלו עליה והיא הייתה מביטה בו כאילו שהוא אלוהים".

הסתירה את ההריון, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)
הסתירה את ההריון, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)

לפי הדיווחים, אחד מעמיתיה לעבודה של פאולינה הזעיק את שירותי הרווחה לאחר שראה הודעת טקסט מטרידה ששלחה בת ה-20 לאביה. התובעים ממתינים כעת לנתיחת שרידיהם של התינוקות כדי לקבוע כיצד מתו והמשטרה עורכת חיפושים אחר גופות נוספות.