הסיפור שלפנינו בהחלט יכול לפאר עלילה הוליוודית ולהיכלל באחד מהפרקים המרכזיים של אותה הסדרה. בני זוג ממרכז הארץ הכירו לפני תשע שנים והחלו לצאת מיד לאחר שהאישה נפרדה מבן זוגה בזמנו, אתו בילתה שלוש שנים קודם לכן. שנה לאחר אותה פרידה, היא נישאה לחברו הטוב.

בינתיים, בני הזוג - הבעל משרת במילואים והאישה מתחום החינוך - הביאו שני ילדים לעולם, בן שנולד שמונה חודשים אחרי שנישאו ובת לפני כשנתיים. לאחרונה, התברר לבעל כי במהלך כל שנות הנישואים, אשתו שמרה על קשר עם האקס ואף נהגה להיפגש אתו בסתר. לעורכת הדין שרין סולן סיפר כי "אשתי בעצמה תמיד דאגה שהוא יהיה בסביבה וגם לאירועים מרכזיים שלנו הוא תמיד הוזמן ביוזמתה. לא הייתה לי בעיה עם זה כי חשבתי שהקשר נגמר ובסך הכל הוא גם חבר שלי עד היום".

לא מסכימה לבדיקת אבהות (צילום: ingimage ASAP)
לא מסכימה לבדיקת אבהות (צילום: ingimage ASAP)

הנורה האדומה לדבריו, החלה להבהב כשחברים משותפים זרקו לבעל "שים לב לאשתך ולאקס שלה. אומנם עברו שנים אבל שים לב". הוא סיפר כיצד עקב אחרי ההתנהגות של אשתו: "בשנה האחרונה אכן ראיתי כל מיני דברים מוזרים אבל שום דבר לא היה קריטי. ברגע שאמרתי לה מה אני חושב, היא שללה כל קשר. עכשיו אני חושב שהבן הבכור הוא לא שלי, אבל אשתי מסרבת להוכיח לי אחרת. הוא נולד פחות מתשעה חודשים אחרי שהתחתנו".

האישה טוענת להגנתה כי בעלה אומנם איש חכם אך בשנים האחרונות, לאחר שהתקרב לדת הוא הפך לפרנואיד וכי היא לא מוכנה להיכנע לדרישותיו לבצע בדיקת אבהות. לטענה הזו השיב "לפחות לגבי הבן שנולד שמונה חודשים אחרי שנישאנו, שתסיר כל ספק והיא מסרבת בתוקף. ברגע שביקשתי את ההוכחה הזו לשקט הנפשי שלי - היא ביקשה להתגרש".

עו''ד שרין סולן (צילום: יח''צ)
עו''ד שרין סולן (צילום: יח''צ)

עו"ד סולן הבהירה כי הפנתה את בני הזוג ליישוב סכסוך אך לדבריה: "על האישה להיעתר לבקשתו של בעלה ללא קשר. זו זכותו הלגיטימית במיוחד שהחברים שלו לא מרפים ולוחשים לו כל יום משהו חדש באוזן".