אישה מאזור אל-בסטין שבמחוז עאלי, לבנון, פיתתה את בעלה לאכול את מנת מרק - אך הרעילה אותו באמצעות חומצה, מה שהוביל למותו תוך דקות בודדות. היא נעזרה בשני גברים שסייעו לה להעביר את גופתו לאזור מיוער, שם שפכו על גופתו כמויות של חומצה לפני שקברו אותה.

משטרת לבנון אישרה את הפשע וחשפה כי ב-26 באוגוסט, גבר בשנות ה-60 לחייו פנה למוקדי הביטחון בטענה שבנו הצעיר יצא מביתם שבאל-בסטין בסביבות השעה 21:00 ב-20 באוגוסט ומאז נעלמו עקבותיו. לאחר קבלת הדיווח, מחלקת החקירות החלה בחיפושים אחר הנעדר.

מגדל השעון בביירות, לבנון (צילום: רויטרס)
מגדל השעון בביירות, לבנון (צילום: רויטרס)

האישה זומנה לחקירה, שם היא טענה כי בליל ה-20 באוגוסט הגיע אלמוני לאסוף את בעלה ברכבו ליעד שאינו ידוע לה, וכי לדעתה, הוא עזב לסוריה. כשנשאלה מדוע לא דיווחה לרשויות על היעלמותו, היא טענה כי הוא נעלם מהבית כמה ימים קודם לכן באותו האופן ושוחח עימה מאז בהודעות טקסט. בהתאם לכך, החלה המשטרה לנתח את המידע אותו מסרה אשת הנעדר, שכן איכון מכשיר הנייד שלו נותר באזור אל-בסטין - מה שעורר את חשדותיהם של החוקרים לגבי עדותה.

ב-8 בספטמבר הגיעו החוקרים לערוך חיפוש בביתו של הנעדר ועיכבו את רעייתו לחקירה. היא הכחישה תחילה כל קשר להיעלמותו אך לאחר שעימתו אותה עם ראיות המוכיחות את חילוקי הדעות ביניהם כתוצאה מכך שניהלה רומן עם אדם בעל אזרחות סורית - היא הודתה כי היא מנהלת רומן עם חבר של בעלה.

היא עוכבה לחקירה, שם הודתה במעשים (צילום: אינג אימג')
היא עוכבה לחקירה, שם הודתה במעשים (צילום: אינג אימג')

לאחר שהבעל חשד בקיומה של מערכת יחסים זו, הוא מנע ממנה ליצור קשר עם המאהב והיא החליטה להרוג אותו ולהיפטר מגופתו. לשם כך היא קנתה רעל קטלני ועדכנה את אהובה - שהסכים לסייע לה בביצוע הפשע.

ב-20 באוגוסט היא הוסיפה כמויות של רעל לארוחת הערב שלו לאחר שפיתתה אותו במאכל האהוב עליו - מרק מלוחייה. היא הודתה במעשים וציינה שהיא ביצעה את הפשע לבדה, וכי אהובה רק סייע לה להעביר את הגופה לקבורה. לאחר שחזור האירועים, גופתו של הקורבן אותרה והועברה למכון לרפואה משפטית במדינה - שם אושרה זהותו. בינתיים, המאהב נמלט לסוריה והרשויות פועלות כעת לאתרו בזמן שהאישה נמצאת במעצר עד תום ההליכים בעניינה.