סו מינינו בת ה-63, מרבה לשתף סרטונים ברשת החברתית TikTok, שם היא מתהדרת בשרירי הבטן החטובים שלה, בגזרה דקיקה ובעור שזוף. כשנשאלה מה הסוד שלה למראה הצעיר, היא הסבירה לעוקביה מה עליהם לעשות כדי לחיות טוב ולהיראות נהדר.

מינינו שהשתתפה בתחרות מיס ביקיני, המליצה לנשים להאמין בעצמן כששיתפה תמונות של עצמה מחזיקה בפרס. "נהלו אורח חיים בריא ושמרו על תזונה טובה. זה נהדר להרגיש צעיר בגיל 63 ואף פעם לא מאוחר להתחיל", אמרה.

@suemannino Showtime!! #63 #IPEpronorthamerican #bikinicompetiition #womenover60 #fyp #fypシ ♬ Rocky Mountain Way - Joe Walsh

היא שיתפה תמונות בהן היא נראית מתאמנת בחדר הכושר והציגה את מאמציה ואת ההשקעה המשתלמת שלה. מינינו בת ה-63 הותירה את הגולשים בפה פעור, שכן היא צברה למעלה מרבע מיליון צפיות. אך כמובן, ברשתות החברתיות לא הכל ורוד, שכן חלק מהמגיבים ניצלו את המעמד כדי לבקר אותה על סגנון הלבוש שלה ועל התנהלותה כשחלקם טענו כי אלה אינם הולמים את גילה.

@suemannino Just keep dancing 💃🏻 Enjoying life & staying fit❤️😎#boogieshoes #womanover50 #womanover60 #grandmagonewild #foryou #fyp ♬ Boogie Shoes - KC & The Sunshine Band

"אם כל כך טוב לך, למה את צריכה להביך את עצמך ברשתות החברתיות?", כתב לה גולש אחד. שני הגיב: "לא הייתי צריך לראות את זה. זה התחיל טוב ואז הפך לקצת יותר מדי". בינתיים, אחרים יצאו להגנתה כשאישה אחת ציינה: "את ההשראה שלי ושל רבים אחרים! תודה לך". אחר כתב: "לא מאמין שאת בת 63. נראית הרבה פחות".