אם אי פעם תהיתם מה קורה לנו אחרי המוות, אמילי דקסטר עשויה לתת לכם את התשובה שחיפשתם. המתקשרת בת ה-31 אמרה שהיא מדברת בקביעות עם המתים, ושהם כביכול הסבירו לה לאן הולכת רוחם לאחר פטירתם.

"כשאנחנו עוזבים את העולם, אנו הולכים למה שאני מכנה באהבה 'יום ספא רוחני' ", אמרה דקסטר, מלייק טאהו, קליפורניה, לערוץ החדשות של Southwest. "התקופה הזו יכולה להימשך בין שבוע, שנה או אפילו חמש שנים, תלוי באדם ובדרכו".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

החיים אחרי המוות, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
החיים אחרי המוות, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "לאחר מכן, אנו ממשיכים בדרכנו - שבדרך כלל כוללת קפיצה חוזרת כדי לבדוק מה שלום יקירנו - ועוברים לחיים הבאים שלנו". המדיום חשפה כי הבינה שיש לה יכולות תקשור עוד בילדותה, וטענה שהייתה משוחחת עם המתים תוך כדי משחק ביער כשפגשה כביכול, קרובי משפחה שכבר לא היו בחיים.

"מאז שאני זוכרת את עצמי אני רואה את המתים. אבל זה לא היה לי מוזר או מפחיד כי חשבתי שזה נורמלי ושכולם חווים את זה", אמרה. רק כשהגיעה לגיל שמונה, הבינה דקסטר שהיכולות שלה עשויות להיות שונות. "סיפרתי לאימא שלי על כל הדברים המוזרים שקורים לי והיא חשבה שאני מדמיינת".

לדבריה, כשהגיעה לשנות ה-20 שלה היא השלימה עם הכוחות שהעניקו לה החיים ושילבה אותם בחיי היום יום שלה. "אנשים שכבר לא בחיים מנסים לא פעם להעביר לנו מסר", היא הסבירה. "אנו לא בהכרח רואים אותם אבל אפשר לשמוע אותם או להרגיש שהם לצידך".

היא ציינה כי הרוחות של יקירינו מנסות לא פעם להכווין אותנו או לסייע לנו בחיים וסיכמה: "עלינו להתייחס לרוחות של המתים כאל צוות שפועל לסייע לנו לחיות כמו שהיינו רוצים".