"אני בן 20 וגר אצל אימא שלי עד עכשיו, היא בת 43 ועדיין יפה, אני חולה עליה ואנחנו חברים מאוד טובים", כך נפתח הפוסט האנונימי החריג שהועלה לרשת החברתית ב-14 בספטמבר, בקבוצה בה גולשים ישראלים משתפים סודות מחייהם הפרטיים בעילום שם, כשהקבוצה ברובה עוסקת בווידויים של נשואים.

"ההורים שלי התגרשו לפני שבע שנים, אבי הספיק להתחתן מאז אבל אמי לא. אני בן אדם קצת בודד ואין לי חברים או בת זוג, אני חושש ממערכות יחסים ובעיקר מיחסי מין בעקבות דברים שעברתי בילדותי", המשיך כותב הפוסט. "כל הילדות חייתי בבלגן היסטרי בעקבות הריבים שהיו בבית בין ההורים, והכל כי אבא שלי בגד בה".

אבא בגד בה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
אבא בגד בה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

עד כאן הכל היה נראה תקין, אך אז, בן ה-20 האנונימי חשף פרט שהטריד את חברי הקבוצה. "החיים שלי היו תקינים לגמרי עד התקופה האחרונה, ובמילים אחרות, עד שהרגשתי שאני מתחיל להימשך לאימא שלי. אני מרגיש אשם בגלל המחשבות הללו ולא יודע מה עליי לעשות".

הוא המשיך: "אימא שלי פצצה, לובשת בגדים צנועים כל הזמן בבית ולפעמים היא יוצאת עירומה מהמקלחת ולא אכפת לה שאני יושב בסלון. פעם, כשיצאה מהמקלחת עירומה היא ביקשה ממני לעשות לה עיסוי עם שמן בכל הגוף כי השרירים שלה היו תפוסים אחרי אימון בחדר הכושר". הוא סיכם את הפוסט בשאלה: "אם הייתם בנעליים שלי, מה הייתם עושים? אל תשפטו אותי כי אני לא סוטה, אלא לא יודע איך להתייחס". 

הסתובבה עירומה וביקשה שאעסה לה עיסוי (צילום: אינג'אימג')
הסתובבה עירומה וביקשה שאעסה לה עיסוי (צילום: אינג'אימג')

השיתוף של בן ה-20 צבר כ-94 תגובות והקוראים - שככל הנראה לא הצליחו לעכל את המידע - ענו לו את דעתם. גולש אחד כתב לו: "בגיל 15, היה לי חבר שסיפר שאימא שלו (אלמנה) הייתה מבקשת ממנו לקרצף אותה במקלחת בכל הגוף, כולל באזורים אינטימיים. ככה הוא חונך ולא ידע שאימא שלו משתמשת בו, כמו שלדעתי גם אימא שלך".

שנייה הגיבה: "קודם כל, זה שאתה מבין שמשהו לא תקין ומבקש עזרה זה כבר טוב. תפנה לטיפול פסיכולוגי. זה מצב שאינו תקין להתאהב באימא שלך, לא משנה איך היא נראית. אם אתם באמת מספיק קרובים, תבקש ממנה שתפסיק להסתובב עירומה לידך כי אתה בוגר ולא מרגיש בנוח". משתמש נוסף כתב לו: "תברח מהבית הזה וכמה שיותר מהר. אני לא רוצה לכתוב שום דבר רע על אימא שלך אבל אתה לא אשם בשום דבר. אתה חייב פסיכולוג. תברח".