פוסט שהועלה לרשת החברתית פייסבוק אתמול בערב (רביעי) בקבוצה הוויראלית "רעבים ברעבך" המונה כ-500.4 אלף חברים, משך את תשומת לבם של הגולשים. יצחק בן ה-29 מחיפה, שיתף את שיחתו מול חברת המשלוחים דרכה הזמין את ארוחת הערב שלו, וכששאל מדוע המשלוח מתעכב - זו הייתה תשובתם.

הוא סיפר למעריב: "הזמנתי המבורגר ועקבתי אחר ההזמנה באפליקציה. אחרי שהמשלוח יצא אליי, ראיתי שהשליח שוהה המון זמן באזור הבית שלי בלי לזוז. חשבתי בהתחלה שהוא מעביר משלוח של מישהו אחר או משהו אבל כעבור 20 דקות, החלטתי לבדוק מה קורה מול שירות הלקוחות".

הודעות הטקסט בין יצחק לנציגה באפליקציה (צילום: מתוך פייסבוק)
הודעות הטקסט בין יצחק לנציגה באפליקציה (צילום: מתוך פייסבוק)

במענה לשאלתו, נכתב לו: "אני רואה שהשליח בדרך והוא צריך להגיע בדקות הקרובות", אך יצחק ציין שהשליח "נמצא ברחוב כבר 20 דקות". לאחר שהנציגה בדקה מדוע המשלוח התעכב, היא התנצלה והשיבה: "דיברתי עם השליח, הוא ברחוב ובדיוק כשהוא בא לקחת את ההזמנה, חזיר תקף אותו וחטף את השקית, אני ממש מתנצלת".

יצחק שיתף את צילום המסך של התכתובת ביניהם בקבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך" תחת הכותרת: "אז מישהו פה החליט להתחזר לי על ארוחת הערב. תרעבו ברעבי", ולא שכח להוסיף האשטאג: "לגור בחיפה". הפוסט שלו צבר למעלה מ-4,000 לייקים ומאות תגובות של גולשים משועשעים אך גם המומים.

חזיר בר בחיפה (צילום: שיר תורם פלאש 90)
חזיר בר בחיפה (צילום: שיר תורם פלאש 90)

"אחד התירוצים היותר מקוריים, בתיאבון לשליח", התלוצץ גולש אחד. שני הגיב: "חיפאים והשטויות שלהם". שלישי הוסיף: "וואי סליחה, אבל זה מצחיק ברמות". בינתיים, בן ה-29 קיבל משלוח חדש שלמרבה המזל, הגיע אליו בשלום.