מטבעות ושטרות נדירים נמכרים בלא מעט כסף וברוב המקרים, תוכלו לקבל עבורם הרבה במידה ונתון ההטבעה שלהם אינו נפוץ. ישנם מטבעות של 50 פני שנמכרים בלמעלה מ-200 דולר ושטרות נדירים של 20 ליש"ט שנמכרים בלמעלה מ-100 דולר.

מומחה לאיסוף מטבעות חשף לאחרונה כיצד מטבע אחד עשוי להיות שווה פי 300 מערכו הנקוב. משתמש בשם @coincollectorukofficial ברשת החברתית TikTok הסביר כיצד חלק מהמטבעות Alphabet Angel of The North 10p נמכרים בסכום של כ-35 דולר, אך מבדיקה באתר המכירות eBay, ניתן למצוא אותם גם ב-15 דולר.

@coincollectorukofficial #ukcoinhunt #coinhunt #coincollecting #ukcoincollector ♬ original sound - UK Coin collector

האספן הסביר באחד מהסרטונים האחרונים שלו: "אם יש ברשותכם מטבע Alphabet Angel 10p משנת 2019, הוא מבוקש מאוד בעבור אספנים. הוא שווה בסך הכל 10 סנט אך אפשר למכור אותו בעשרות דולרים".

ה-ChangeChecker דווח כי 304,000 מטבעות של 10p הועברו לתפוצה כללית ב-2018 וב-2019, והם חלק מאוסף A-Z של בריטניה וממטבעות ההנצחה הראשונים אי פעם של 10p. המטבע כולל את דמותו של המלאך האייקוני של הצפון שנמצא בכביש A1 ממש מחוץ לגייטסהד בצפון מזרח אנגליה.

במידה ומצאתם אחד כזה, תוכלו למכור את אותו ב-eBay לאחר רישום לשירות ופתיחת חשבון. ודאו שיש לכם תמונות טובות והתייחסו במודעתכם למצב המטבע.