כלה אנונימית פנתה לרשת החברתית Reddit כדי לשתף תקרית מביכה, שלכאורה, הרסה לה את החתונה. לדבריה, בן זוגה ובעלה הטרי עשה מעשה שגרם לה להיפרד ממנו עוד באותו הלילה.

בפוסט המפורט, הסבירה הכלה כיצד החתן דחף באגרסיביות לתוך פניה פרוסה מעוגת החתונה שלהם עד שהיא איבדה את שווי המשקל, כך דיווח ה"ניו יורק פוסט". העוגה לא רק הרסה לה את האיפור, השיער והשמלה, אלא גם הביטחון העצמי שלה נפגע שכן כל האורחים - כולל משפחתה וחבריה - החלו לצחוק.

השפיל את הכלה מול כל אורחי החתונה (צילום: אינג'אימג')
השפיל את הכלה מול כל אורחי החתונה (צילום: אינג'אימג')

היא ציינה שרגעים לאחר מכן היא עזבה את האירוע ועלתה על מונית. "המשפחה שלי לא הפסיקה להתקשר אליי ימים אחר כך ולטעון שאני ילדותית ושבעלי הוא איש טוב ושזו רק בדיחה", כתבה. "זה היה אמור להיות היום המאושר בחיינו והוא הביך אותי מול כולם".

היא הוסיפה: "הוא לא רק הרס עוגה שעלתה לנו 500 דולר, הוא הרס לי את האיפור, את השיער ואת החלק העליון של השמלה. מבחינתי זה נגמר". היא גם ציינה שבעלה ניסה ליצור קשר כדי לדבר ולהתנצל.

חשב שזה מצחיק, עוגת חתונה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
חשב שזה מצחיק, עוגת חתונה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

משתמשי הרשת החברתית תמכו בהחלטתה של הכלה לעזוב את האיש, כשגולש אחד כתב לה: "זו לא העוגה או המתיחה, זה חוסר הכבוד המוחלט כלפייך. עכשיו הוא יכול לשחק את הקורבן כי הוא מצייר אותך כאחת שמגיבה בצורה מוגזמת". שני הגיב: "העובדה שהוא הרס לך את היום שלך, את האיפור והשמלה, מעיד מי הוא באמת".