האהבה בין איריס ג'ונס (83) הבריטית ומוחמד איברהים (37) המצרי, גברה על פער הגילים ביניהם בשנת 2021 כאשר הזוג עלה לכותרות כשמערכת היחסים ביניהם החלה. כעת, אחרי שנתיים של נישואים, הם חושפים הכל בדבר הפרידה המלוכלכת שלהם.

"שיחזיר את הכסף": האקסית בת ה-83 ממשיכה "לפתוח" על בן ה-37
בן ה-37 מגיב לטענותיה של האקסית בת ה-83: "הייתי עבד המין שלה"
פתחה הכל: בת ה-83 שהתחתנה עם בן 37 חשפה את האמת עליו - "נצלן ואנוכי"

לאחרונה, טענה ג'ונס כי היא זו שנפרדה מאיברהים מאחר ולדבריה הוא היה "נצלן ורצה את כספה בלבד". בן ה-37 לעומת זאת, טען שהיא התייחסה אליו כאל "עבד המין שלה" כשהסביר: "התייחסתי לאיריס כמו למלכה, אבל היא השתמשה בי לצרכיה המיניים. אהבתי אותה והיא שברה לי את הלב".

ג'ונס ואיברהים, כשעוד היו יחד (צילום: רשתות חברתיות)
ג'ונס ואיברהים, כשעוד היו יחד (צילום: רשתות חברתיות)

"הוא סמרטוט ושקרן", אמרה ג'ונס בריאיון לעיתון הבריטי The Sun. כעת, היא שיתפה את חבריה בפייסבוק: "הגעתי למסקנה שיש שני סוגים של אנשים על כדור הארץ: האינטילגנטים והבורים. הייתי רוצה להאמין שאני שייכת לקבוצה הראשונה אבל אם זה היה כך, מדוע נכנעתי לקסמיה של חולדת ביוב?".

היא הוסיפה: "הגעתי למסקנה שנקמה היא מנה שעדיף שלא להגיש בכלל". בת ה-83 תיארה כיצד פקיד בשגרירות הבריטית דחק בה "לא לתת לו כסף", אבל ג'ונס המשיכה למסור למאהב הצעיר שלה שטרות מזומנים - ובשלב מסוים אף טסה למצרים כדי לתת לו 15,000 ליש"ט באופן אישי.

התאהבו למרות פער של 46 שנה ביניהם אך הזוגיות לא צלחה, ג'ונס ואיברהים (צילום: מתוך פייסבוק)
התאהבו למרות פער של 46 שנה ביניהם אך הזוגיות לא צלחה, ג'ונס ואיברהים (צילום: מתוך פייסבוק)

לדבריה: "היו לי בערך 50,204 דולר בחשבון הבנק שלי ונתתי את כרטיס האשראי שלי למוחמד, והוא בזבז כ-32 דולר מדי יום", אמרה. "הוא שילם על הוצאות מחייה, אוכל בחוץ, ירח דבר בשארם א-שייח' ובאופן כללי נהנה מאיכות חיים טובה יותר מאז".

לאחר מכן היא טענה כי מעולם לא הייתה לו עבודה אך איברהים הגיב ואמר כי עבד בעבודות שונות בזמן שחי בבריטניה. "זה לא נכון שלא הייתה לי עבודה מעולם - עבדתי בכל המזרח התיכון כמפקח ריתוך בתחנות כוח, בכווית ובערב הסעודית והייתה לי משכורת טובה", הסביר.

''לא מתגעגעת אליו'', ג'ונס ואיברהים בימים טובים יותר (צילום: מתוך פייסבוק)
''לא מתגעגעת אליו'', ג'ונס ואיברהים בימים טובים יותר (צילום: מתוך פייסבוק)

עוד הוא טען: "בהתחלה היא הייתה אישה טובה, אבל עד מהרה היא החלה להתייחס אליי כאל עבד והשתמשה בי לסקס. היא מנעה ממני להתקלח ואפילו לא נתנה לי להשתמש בשירותים כשהייתי חוזר מהעבודה".

"הערצתי את מוחמד", אמרה ג'ונס בריאיון למגזין Closer הבריטי בעבר. "אבל הקשר בינינו הפך לעבודה קשה. פעם היו לנו חיי מין נהדרים אבל אז, התחלנו להתווכח על כל דבר הכי קטן", סיפרה.