הכלה לעתיד קורטני וורד, קיבלה תגובות חריפות על שחטפה את טבעת האירוסין מהקופסה לפני שבן זוגה הספיק לשאול אותה "האם תינשאי לי?".

בסרטון בן שמונה השניות שהועלה לרשתות החברתיות, נראתה האישה הנלהבת בת ה-29 לא מהססת, תופסת את טבעת האירוסין ועונדת אותה על אצבעה בזמן שבן הזוג עדיין על ברך אחת ולפני שהספיק לשאול אותה את שאלת השאלות.

@court_the_croissant In my defense it was so beautiful I had to put it on right then and there! #fy #fyp #engaged #engagement #funny #couples #couplestiktok #couplesgoals #bridetobe #brat #foryou #foryoupage #ruinedthemoment #engagementday #engagementring ♬ Funny Laugh no no no - Sound Effect

ארוסה של וורד, סטיבן, ארגן את הצעת הנישואין על רקע נוף טרופי בסן דייגו, קליפורניה, עם אותיות בצבע לבן המאייתות את המילים "האם תינשאי לי?". בת ה-29, תושבת אריזונה, ידעה שתגובתה הייתה מוזרה לאירוע רומנטי שכזה ושיתפה בעצמה את הסרטון ברשת החברתית TikTok.

למרות שאולי היא מצאה את הרגע משעשע, גולשים רבים כינו את התגובה שלה "דגל אדום ענק". גולש אחד כתב: "תברח אדוני", בזמן שאחר הגיב: "אני מכיר משהי שעשתה דבר דומה, הם התגרשו אחרי חמישה חודשים".

@court_the_croissant Replying to @Rose The song literally says it all 😂😂 #fy #fyp #engagement #engagedtiktok #ring #engagementring #engaged #bridetobe #bridetok #thankyou #ringstyle #ringstyles #customring #emeraldcut #bride #wedding #weddingtiktok ♬ and my man thank you to my man latto casa di remix - CasaDi

וורד השיבה לתגובות המרושעות: "אנשים מתנהגים כאילו שאני אדם נורא רק בגלל מה שעשיתי, זו הייתה תגובה מיידית של אותו הרגע". נכון להיום, הזוג המאורס מתמקד בתכנון חתונת החלומות שלהם שתיערך בשנת 2024.