אישה בת 92 החליטה לצאת לדייט ראשון מזה 25 שנה, אך לדבריה זה נגמר ב"כישלון מוחלט". היא שיתפה ברשת החברתית TikTok כיצד היא מתכוננת לדייט, בקליפ שצבר למעלה מ-71 מיליון צפיות - כן, אתם קוראים נכון.

דרוניאק, שמפרסמת סרטונים תחת השם @grandma_droniak, מחזיקה ב-11.8 מיליון עוקבים וצברה עד כה 341 מיליון לייקים ברשת החברתית. היא סיפרה כי פגשה את הדייט שלה בערב בינגו והרגישה לחוצה לקראת ארוחת הערב שלהם. "לא יכולתי להגיד 'לא' לדייט, מאחר ועבר יותר מדי זמן ואני לא הולכת ונעשית צעירה", אמרה.

@grandma_droniak

i couldnt say no to a first date because its been too long and im not getting any younger

♬ original sound - grandma_droniak

"הוא ממש חתיך ולא יכולתי להגיד לו לא", הוסיפה. "אולי אנשק אותו, אי אפשר לדעת אבל אני עדיין אמרח שפתון ליתר ביטחון". מאוחר יותר באותו היום, היא חזרה הביתה וסיפרה למיליוני העוקבים שלה איך עבר הדייט.

"בדיוק חזרתי ולא היה טוב. הוא אפילו לא הסתכל על איך שהתלבשתי ולא החמיא לי. הוא היה גס רוח למלצר, פשוט אדם גס רוח. הוא אפילו לא החזיק לי את הדלת כמו ג'נטלמן. בשורה התחתונה, הוא לא היה הטיפוס שלי ובנוסף לכל זה - הוא היה נמוך ממני", סיפרה דרוניאק. "תצאו רק עם אדם ג'נטלמן", סיכמה.

@grandma_droniak

how am i supposed to slay in peace now?

♬ original sound - Princess Soft Taco

משתמשי המדיה החברתית תמכו בבת ה-92, ואיחלו לה להכיר אדם טוב יותר. היא זכתה לעשרות אלפי תגובות על פוסט זה, כשביניהן נכתב לה: "המשיכי לשמור על סטנדרטים גבוהים! כל הכבוד לך".