אם ממקסיקו הגנה על בנה באומץ בזמן שדוב זינק על שולחן הפיקניק שלהם וזלל את ארוחת יום ההולדת של הילד - סנטימטרים בודדים מהפנים שלו. התיעוד הופץ אתמול (רביעי) ברחבי הרשתות החברתיות והותיר את הגולשים בהלם.

סילביה מסיאס ממקסיקו סיטי, בילתה בפארק צ'יפינקה בפאתי העיר מונטריי שבצפון המדינה, כדי לחגוג את יום הולדתו ה-15 של בנה, סנטיאגו, הלוקה מתסמונת דאון. זמן קצר לאחר שהתיישבו לאכול, הופיע דוב רעב, זינק על השולחן וזלל את הצ'יפס, האנצ'לידות, הטאקו והסלסה.

סרטון שצילמה חברתה של מסיאס, אנג'לה צ'אפה, הראה כיצד האם יושבת לצד השולחן ואוחזת בבנה סנאיאגו ומגנה על עיניו בידיה. "הדבר הגרוע ביותר היה שסנטיאגו עלול לפחד", סיפרה מסיאס ביום שלישי בראיון ל-Associated Press. "הוא מפחד מאוד מחיות, אפילו מחתולים או כלבים, כל חיה מפחידה אותו".

היא הסבירה: "בגלל זה כיסיתי את עיניו, לא רציתי שהוא יראה את הדוב ויצרח או יברח. חששתי שאם הוא יגיב בבהלה - הדוב יעשה לו משהו". היא סיפרה שהיא ובנה נותרו ללא תנועה במשך דקות, למרות שהחיה הייתה קרובה מאוד אליהם. "היה אפשר לשמוע את הדוב נוהם בזמן שהוא אכל, הוא באמת היה קרוב מאוד", אמרה.

דוב, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
דוב, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

חברתם, צ'אפה, שצילמה את הרגע הסבירה "לעולם אל תברחו אם אתם נתקלים בדוב". בזהירות רבה היא לקחה את אחת משקיות האוכל שהיו מונחות על הספסל וזרקה אותה רחוק ככל האפשר כדי להסיח את דעתו של הדוב וכדי לאפשר למסיאס וסנטיאגו לסגת בשקט.

בסופו של דבר, החיה נעלמה והכל נגמר בשלום. האם אמרה בריאיון לתקשורת המקומית: "אני לא חושבת שאני גיבורה, אני רק אימא שהגנה על הבן שלה".