תפקידה של מומחית לרפואה משפטית ופתולוגית משפטית - כרוך בחקירות רפואיות של מקרי מוות בלתי צפויים, חשודים או אלימים, ביצוע נתיחות וקביעת סיבת המוות שהביאה לסיום חייו של אדם. ד"ר מילידה בוהורקס מוונצואלה במקור, מתגוררת כיום בארה"ב וחשפה לאחרונה כמה מקרים "מפחידים" לדבריה, שחוותה בעבודתה.

בסרטון שהעלתה לרשת החברתית TikTok תחת השם @drpatologa16, היא חשפה חמישה דברים שיכולים לקרות לגופות מתות, כשהראשון הוא שהן יכולות לשחרר גז או להפליץ. היא טענה שהדבר קרה לה כמה פעמים ושמספר גופות עשו זאת יותר מפעם אחת בזמן שעבדה.

@drapatologa16 Les comento 5 y les ire explicando cada una 🫣 #drapatologa16 ♬ War Worship - Spiritual Warfare Music Epic

במקרה אחר, היא טענה כי אדם מת אחד "סגר את ידו" סביב פרק היד שלה, וכי היו גם לא מעט גופות שפתחו את עיניהן בזמן הנתיחה שלאחר המוות. בנוסף לכך, בוהורקס הסבירה כי לא פעם היא עוזבת את חדר הנתיחות כשפיו של המת סגור, אך כשהיא נכנסת בחזרה היא עשויה למצוא אותו בפה פתוח "כאילו שהלסת שלו נשמטה".

החוויה האחרונה ששיתפה הד"ר, הייתה שגוף מת נע "כאילו שהוא הולך לתת למישהו חיבוק", והניע את זרועותיו מושטות כלפי מעלה. למרות שהדבר בהחלט נשמע מפחיד ועל טבעי, כבר הוכח בעבר שגופות יכולות לנוע במהלך תהליך הריקבון. מחקר שנערך באוסטרליה על ידי אליסון ווילסון מאוניברסיטת סנטרל קווינסלנד, העלה כי גופות יכולות להיות מעט חסרות מנוחה לאחר המוות.

זירת רצח, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
זירת רצח, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

יותר משלושה מילון צופים נחשפו לסרטון של ד"ר בוהורקס, ואלפים פנו גם לתגובות כדי לשתף בתחושותיהם. "יש לי עור ברווז", כתב גולש אחד. שנייה הגיבה: "אחרי שהבן שלי מת, הוא לחץ את ידי והזיז את אצבעותיו. הוא איננו כבר תשעה חודשים".

משתמש אחר שיתף בחוויה דומה וכתב: "כאשר ליוויתי את אימא שלי בשעות הראשונות שאחרי מותה, שמתי תמונה של ילדיה ונכדתה לידה, אחזתי בידה והיא כופפה את אצבעותיה". גולש אחד הוסיף: "אימא שלי חייכה אליי אחרי שמתה".