זה לא נדיר שאנו יוצאים לדייט ומגלים לא פעם שהאדם שמולנו פחות מתאים לנו, אך זה נורמלי להרגיש מאוכזבים. לרוב האנשים יש את אותם החששות - האם יהיה מביך, האם יהיו מספיק נושאי שיחה או האם תהיה משיכה בכלל?

לפני מספר ימים, פורסם כי גבר בשנות ה-30 לחייו עזב את הדייט שלו לאחר שהבחין בה עושה מעשה "חריג" בבר - רגע אחרי שחזר מהשירותים. הוא הודה כי מדובר בסך הכל בדייט השני שלהם ו"היה נראה שהדברים הולכים לכיוון טוב", אך בגלל שהיה המום ממעשיה, הוא הלך הביתה והשאיר אותה לבדה במקום המפגש.

אמר שהם החזיקו ידיים, התחבקו והתנשקו אך זה לא הפריע לה לעשות את המעשה (צילום: אינג'אימג')
אמר שהם החזיקו ידיים, התחבקו והתנשקו אך זה לא הפריע לה לעשות את המעשה (צילום: אינג'אימג')

לדבריו, הם נפגשו בבר מקומי והדייט התנהל טוב. הוא אמר לה שהוא הולך לרגע לשירותים וכשחזר, בת זוגו לאותו הערב נעלמה מהשולחן. לפתע הוא הבחין בה יושבת לצד גבר אחר ומפטפטת אתו בזמן שהוא ממתין לה במשך 10 דקות בשולחנם. כשהבין שהיא לא בדיוק מתחשבת בעובדה שהוא מחכה לה - הוא החליט לעזוב את הבר והשאיר אותה לשבת עם הגבר האחר.

"הלכנו למקום מאוד נחמד, התחבקנו והתנשקנו, רקדנו והחזקנו ידיים. קמתי לשירותים וכשאני חוזר אחרי דקה, היא כבר ישבה בשולחן אחר עם בחור אחר. יצרנו קשר עין והיא לא סימנה לי שהיא כבר חוזרת. היא סוג של נפנפה אותי. הייתי מזועזע", הסביר בפוסט שפורסם ברשת החברתית Reddit.

ישבה עם גבר אחר והתעלמה מהדייט שלה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
ישבה עם גבר אחר והתעלמה מהדייט שלה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

בהמשך הוא פירט: "חיכיתי לה בערך 10 דקות, לבדי ליד השולחן שלנו עד ששמתי לב שהיא לא מתייחסת אז החלטתי לקום וללכת. אספתי אותה ברכב שלי בתחילת הערב אז אני לא בטוח איך היא חזרה הביתה. למרות הכל, שלחתי לה הודעה שמה שהיא עשתה מאוד הפריע לי והיא אפילו לא הגיבה".

הוא שאל את הגולשים האם פעל נכון כשהשאיר אותה לבד בבר, למרות שישב לבד זמן מה, וגולשים רבים כתבו לו שהוא פעל כראוי. גולש אחד כתב לו: "היא ראתה אותך, בחרה להתעלם ממך ולהשאיר אותך לבד ל-10 דקות בזמן שדיברה עם גבר אחר. יכול להיות שזה היה לוקח הרבה יותר זמן אם היית נשאר שם. היא צריכה להתבייש, לא אתה". אחר כתב לו: "זה היה בסך הכל דייט שני, לא הפסדת הרבה. תן לפח האשפה לפנות את עצמו החוצה".