בהמשך לפרסומים בדבר פרשיית ההיעלמות שזעזעה את העולם, עד חדש טען כי ראה את החשוד העיקרי בחטיפתה של מדלן מקאן - כריסטיאן ברוקנר בן ה-47 - בורח מזירת אונס, לכאורה, כך דיווח העיתון הבריטי The Sun.

הדמות - לבושה כולה שחורים - נראתה קודם לכן על ידי העוברים והשבים מטפסת במעלה בניין דירות כדי לפרוץ לחדרה של הייזל בהאן - סטודנטית ממוצא אירי שנאנסה על ידי ברונקר בחודש יוני של שנת 2004 בפראיה דה רושה, פורטוגל.

מימין, ברונקר, החשוד העיקרי בהיעלמותה של מקאן (צילום: מתוך פייסבוק)
מימין, ברונקר, החשוד העיקרי בהיעלמותה של מקאן (צילום: מתוך פייסבוק)

מקור חשף כי "עד חדש בתיק פנה למשטרה וסיפר כי היה בדרכו לעבודתו בבית מלון סמוך, כשהבחין בדמות לבושה שחורים מטפסת על בניין דירות". הוא ראה את האיש מוריד את המסכה וזיהה אותו בתור כריסטיאן ברוקנר - אותו האיש שנחשד בחטיפתה של מקאן". בנוסף למשפט האונס נגדו בבראונשווייג, גרמניה, הוא נחשד גם בתקיפות מיניות באלגרבה, פורטוגל, בין בשנים 2000 ל-2017.

עוד נחשף כי הוא נראה במרחק של כ-16 קילומטרים מדירת הנופש ממנה נעלמה מקאן בת הארבע במאי 2007, בזמן חופשה משפחתית עם הוריה בפראיה דה לוז. בשנה שעברה, הייזל - בת 40 כיום - ויתרה על זכותה לאנונימיות וחשפה את זהותה. היא אמרה: "כשהבנתי שהתוקף שלי הוא החשוד בחטיפתה של מדלן מקאן, החלטתי להיחשף. זה עשה לי בחילה".

חיפושים אחר מדלן מקאן בפורטוגל (צילום: רויטרס)
חיפושים אחר מדלן מקאן בפורטוגל (צילום: רויטרס)