בגידה יכולה להיות לא פעם כואבת ומייסרת, ובמיוחד כשיש שני צדדים שנפגעים מהסיפור - האדם עימו בוגדים, והאדם הנבגד. צעירה אחת הייתה בטוחה שמצאה את אהבת חייה, אך גילתה שכבר יש לו אהבה משלו.

אלן סמית' חשפה כיצד גילתה שבן זוגה מזה שישה שבועות שקרן סדרתי. בסרטון שהעלתה לרשת החברתית TikTok סיפרה איך נתקלה בו בקבוצת פייסבוק של מאורסים ומאורסות. בקליפ היא כתבה: "גברים הם זבל" והוסיפה: "אם אתם עוברים יום רע, זכרו שיכולתם להיות בקשר רומנטי במשך שישה שבועות עם גבר מאורס".

@ellenelizsmith men are trash #zola #weddingfail #datingfail #theaudacity ♬ original sound - Ellen Smith

לאחר שהתעמתה אתו לגבי חתונתו הקרובה וארוסתו, סמית' קיבלה ממנו מספר הודעות טקסט, לפיהן "המצב מסובך", ולא שכח לכתוב שהוא "מצטער". בסרטון נפרד היא סיפרה לעוקביה כי חסמה אותו מאז הגילוי, אך הוא עדיין מחפש דרכים אחרות לשלוח לה הודעה. מסתבר שסמית' היא לא היחידה שרימו אותה בצורה דומה.

גולשת אחת כתבה לה: "יצאתי עם בחור שסיפר לי שהוא מוזמן לחתונה לא מזמן. בסוף גיליתי שזו הייתה החתונה שלו". שנייה כתבה: "מה דעתך לחוות את אותו הדבר רק אחרי שש שנים?". אחרת הוסיפה: "ובכן, אני ילדתי שבוע שעבר וגיליתי שלבעלי כבר יש תינוק בן חודשיים".

בינתיים, אחרים דחקו בסמית' לספר לארוסתו של הבחור על שהוא בוגד בה. "מגיע לה לדעת, אני מקווה שתספרי לה", כתב לה עוקב אחד. אחרת סיכמה: "בבקשה תגידי לה את האמת לפני שהיא מתחתנת אתו. את יכולה לחסוך לה הרבה כאב לב ולא מעט כסף".