זוג מצפון הארץ נישאו זה לזו לפני למעלה מעשור ומאז חיו חיים שגרתיים והביאו לעולם שלושה ילדים. לפני ארבעה חודשים, הוזמנה האישה למסיבת מחזור של בית הספר בו למדה לציון 20 שנים לסיום לימודי התיכון. לא היה מדובר במסיבה רק לבני המחזור, אלא גם לבני ובנות זוגם ואכן כל 38 המוזמנים הגיעו מרביתם עם בני או בנות זוג.

במסיבה, פגשה האם את אהבת נעוריה בפעם הראשונה מזה 20 שנה ומאז היחסים בינה לבין בעלה כבר לא היו אותו הדבר. במסגרת תביעת הגירושין שהגיש הבעל חודש אחרי אותו הערב, הסבירה האישה לעורכת הדין שרין סולן: "בלילה ההוא פגשתי את החבר הראשון שלי שהיינו יחד מגיל 15 עד שכל אחד מאתנו התגייס לצבא ונפרדנו. אחרי השחרור הוא נסע לארה"ב ולא שמעתי ממנו. לפני שנה וחצי הבנתי שהוא חזר לישראל, אבל לא יותר מזה".

גירושין (צילום: Shutterstock)
גירושין (צילום: Shutterstock)

היא ציינה: "זה היה רגע מכונן עבור שנינו. כל הערב לא נפרדנו האחד מהשנייה. היו חילופי דברים, חוויות וגם מתח מיני באוויר". לדבריה העובדה כי היא נשואה עם שלושה ילדים והוא גרוש, לא עמדו לדיון באותו רגע. "אני פשוט הבנתי שזה מה שאני צריכה". עוד סיפרה כי בעלה חש במתח הזה ואף העיר לה על זה, אבל "הוא לא עשה עניין".

"רק אחרי שהקשר התהדק והוא החל לחשוד ולתהות על הנוכחות שלו אצלנו בבית והאירוח המוגזם, הוא ביקש הסברים וההסבר היה מאד פשוט. אהבה ממבט ראשון תמיד מנצחת. פגשתי את אהבת נעורי והחלטנו להתאחד אחרי 20 שנים של נישואין. החלטתי לעזוב".

עו''ד שרין סולן (יושבת) (צילום: יח''צ)
עו''ד שרין סולן (יושבת) (צילום: יח''צ)

בתביעה, ויתרה האישה על מזונות ילדיה ומבקשת רק את הבית. הבעל לעומת זאת, מבקש שלום בית ומתעקש שלא להתגרש. בני הזוג נשלחו על ידי עו"ד סולן ליישוב סכסוך כמקובל במקרים כאלה. למרות הכל, האישה טענה: "זה הליך שהוא חובה אבל הוא בגדר בזבוז זמן. סיכמנו שמתגרשים עכשיו, השאלה היא איך נחלק את מה שיש לנו".