העיתונאי החוקר רוס קולתארט, טען כי הציבור יגלה את "האמת" על עב"מים תוך פחות משנה, לאחר שמספר רב של "יודעי דבר" אנונימיים חשפו "עדויות לקיומם".

החוקר - שלא היה עד בעצמו לעב"ם או לגוף חייזרי כלשהו - אמר בראיון שנערך לאחרונה כי תוך 12 עד 18 חודשים, העולם עשוי לדעת יותר על עב"מים. הוא כינה זאת כ"הסיפור הגדול ביותר אי פעם" לאחר שבילה שנים מחייו בדיווחים על התופעה.

אילוסטרציה של עב''מים (צילום: AFP)
אילוסטרציה של עב''מים (צילום: AFP)

קולתארט, מחבר הספר "In Plain Sight" על עב"מים, סבור כי ישנו "סיכוי גבוה מאוד" שאנחנו לא לבד ביקום. לטענתו, הוא מסתמך על ראיות שסיפקו לו חושפי מידע אנונימיים, ביניהם דוד גרוש, בכיר לשעבר במודיעין האמריקאי, שטען כי "הממשלה האמריקאית מחזיקה בתוכנית סודית ביותר בנוגע לעב"מים וברשותה כלי טיס 'ממקור לא אנושי', לכאורה, לצד 'הטייסים' שהטיסו אותו".

העיתונאי טען כי הממשל האמריקאי מסתיר מידע רב בנוגע לעב"מים כבר עשרות שנים, אך לדבריו, הדבר "עומד להשתנות בקרוב". אם טענותיו של קולתארט נכונות, הרי שמדובר בחדשות דרמטיות שיהפכו את העולם שלנו למקום אחר מכל מה שהכרנו עד היום.

עב''מים השתלטו על בסיס אוקראיני וכיוונו טילים לארה''ב? (צילום: רשתות חברתיות)
עב''מים השתלטו על בסיס אוקראיני וכיוונו טילים לארה''ב? (צילום: רשתות חברתיות)

בשבועות האחרונים, דבריו של החוקר זכו לתשומת לב רבה מצד התקשורת העולמית. מספר גורמים רשמיים בממשל האמריקאי הביעו נכונות לשתף מידע נוסף על עב"מים, וישנם סימנים לכך שהבכירים מתכוונים לשנות את המדיניות הקודמת בהסתרת הנושא.