כלב שובב נתפס נוהג במהירות מופרזת בכפר Šterusy שבמערב סלובקיה, ובעליו בן ה-31 נקנס על כך. המשטרה הסלובקית שיתפה לפני מספר ימים תמונה של הכלב יושב מאחורי ההגה בעמוד הפייסבוק שלה בפוסט הומוריסטי ומשעשע.

"מר כלב, עברת על המהירות המותרת. רישיון נהיגה בבקשה", נכתב בפוסט שהועלה לרשת החברתית בהתלוצצות. "אין לי", נבח הכלב. "ובכן, עליך לשלם קנס על העבירה שביצעת. יש לך איך לשלם?", "לא, אין לי", הם הוסיפו בפרסום. על פי דיווח של Business Insider, הכלב נסע במהירות של 11 קמ"ש מעל המהירות המותרת שהיא 50 קמ"ש.

המשטרה כתבה בפוסט שהיא לא האמינה למראה עיניה כשהבחינה בכלב ללא שום אדם באופק. "במקום נהג מאחורי ההגה, כלב ציד חום חייך למצלמה תוך שהוא יושב בצורה צייתנית ובוהה מבעד לשמשה הקדמית", נכתב הפוסט.

הנהג טען שהכלב - שישב במושב הסמוך לנהג - קפץ לפתע על ברכיו בעיצומה של הנסיעה, אך החוקרים לא הבחינו בתנועה פתאומית ברכב כאשר בדקו את הצילומים. הבעלים קיבל קנס מידי מהמשטרה על הפרת חוקי התנועה. סכום הקנס לא פורסם.

המשטרה סיכמה את הפוסט שלה בהנחיות לנהגים לגבי הובלת חיות מחמד בבטחה והוסיפה שכל בעל חיים, ללא קשר לגודלו, יכול לגרום לבעיות בטיחות.